Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Advokatforeningen




Gmail - Oppdatering/Fwd: Kastet ut av Azalea Lodge i Sunderland










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Kastet ut av Azalea Lodge i Sunderland











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 18, 2012 at 3:20 PM




To:
Yvonne Kristoffersen <yk@advokatforeningen.no>






Hei,

jeg skjønner.

Jeg har ikke noe fast adresse her nå.

Jeg har blitt kasta ut fire ganger, her i England, siden august.

Jeg trenger de pengene fra den eiendommen i Holmsbu, som jeg ba han advokat Øvergaard å skaffe, for her blir jeg ikke behandlet med respekt, når jeg ikke har pengene mine.


Mvh.

Erik Ribsskog



2012/1/18 Yvonne Kristoffersen <yk@advokatforeningen.no>

Det vises til dine e-poster, senest 15.01.2012. Beslutning i din klagesak ble sendt herfra 09.11.2011. Jeg forstår din henvendelse slik at du ikke har mottatt denne d.d. Vi har dessverre ikke anledning til å sende beslutninger pr. e-post, så jeg imøteser din nye postadresse for evt. oversendelse av en kopi.



Med vennlig hilsen

Yvonne Kristoffersen


ADVOKATFORENINGEN Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo


www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 15. januar 2012 13:03
Til: Yvonne Kristoffersen
Emne: Oppdatering/Fwd: Kastet ut av Azalea Lodge i Sunderland


Hei igjen,

og på fredag, (bare for å få med om hele regla), så dukka det opp en ved navn Graham på rommet mitt.



En assistent ved navn Nel, sa at Graham jobba på hostellet.


Han beordret meg til å finne MAC-adressen på PC-en min.


Og han hadde en lapp hvor det stod navnet på nettbutikken min.


Så det er mulig at dette er noen som prøver å stjele min nettbutikk.

(Og/eller blogg).



Albansk mafia muligens?

Jeg har nemlig overhørt, i Norge, i 2003 at jeg er forfulgt av 'mafian'.


Men politiet nekter å engang svare på mine anmeldelser.



Så jeg lurer litt på om politiet samarbeider med den her 'mafian'.

Bare mens jeg hadde om det her i huet.



Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/1/15
Subject: Kastet ut av Azalea Lodge i Sunderland
To: yk@advokatforeningen.no



Hei,

jeg har en klagesak, på advokat Øvergaard, fra Hurum, hos en klagenemd hos dere.



Jeg ble imidlertid kasta ut på fredag, fra hostellet i Sunderland, siden de ikke likte at jeg hadde klaget på at noen elektrikere var på rommet mitt, mens jeg var i matbutikken, og ekstranøkkelen stod i døra mi, og ledningene til PC-en var dratt ut, når jeg kom hjem fra matbutikken.


For jeg mente det, at de burde ha sagt fra om sånt arbeid, på rommet mitt, på forhånd, sånn at jeg kunne ha rydda og ordna på rommet mitt.



Men så ikke.


Og på fredag så ble jeg kasta ut.


Nå bor jeg ihvertfall ifram til i morgen, på den skandinaviske kirken i Liverpool, fordi Sunderland Council ikke klarte å finne noe annet sted å bo til meg, siden dette skjedde på en fredag ettermiddag, som de sa.



Så det enkleste er nok å sende til meg på e-post nå, og ikke til Azalea Lodge i Sunderland.


Mvh.


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter