Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til EFTA




Gmail - Complaint/Fwd: ESA










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint/Fwd: ESA











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 14, 2012 at 2:35 PM




To:
Registry@eftasurv.int






Hi,

I don't like the 'order of St. John'-names, (jens), I have them in my Norwegian relatives.

I want to escalate please.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Jensdottir, Rakel <Rakel.Jensdottir@eftasurv.int>

Date: Tue, Feb 14, 2012 at 8:19 AM
Subject: ESA
To: eribsskog@gmail.com





Dear Erik,



My name is Rakel Jensdóttir and I work for the Internal
Market Affairs Directorate at the EFTA Surveillance Authority (ESA). I just
received an email from you, dated 10 February, concerning your right to sell a co-owned
property located in Norway. In order for me to understand the details of
your case and why you consider your right under EEA law to be violated I would
like you to send me more information. If possible, it would be best if you
could fill in a complaint form with all the relevant information. Below
is a link to the complaint form:



http://www.eftasurv.int/media/internal-market/Complaint_form.pdf



Best regards,


Rakel




DISCLAIMER


This email message is intended only for the use of the named recipient.
Information contained in this email message and its attachments may be
privileged, confidential and protected from disclosure.
If you are not the intended recipient, please do not read, copy, use or
disclose this communication to others.
Also please notify the sender by replying to this message and then
delete it from your system.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter