Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: Come Play With Us!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Come Play With Us!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 6, 2012 at 9:16 PM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int


Bcc:
committee@lgsw.org.uk






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Erik Ribsskog

PS.

I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never reply, when I send crime-reports to them.


Hope this is alright!


---------- Forwarded message ----------
From: London Gay Symphonic Winds <committee@lgsw.org.uk>

Date: Mon, Jan 23, 2012 at 4:16 PM
Subject: Come Play With Us!
To: enquiries@lgsw.org.uk


Hello prospective players!

I'm emailing you because at some point
you expressed an interest in playing with the London Gay Symphonic
Winds. We are pretty near capacity in most sections, however, we are having an exciting event this weekend that is open to anyone!


• Saturday, January 28th: The Fourth LGSW Fun Day! Come join the LGSW for a day of fun
and music at the Seven Dials Club from 10 am to 6 pm. We will be
rehearsing a variety of new music, playing some games,
and more! Drop in for all or part of the day
and get to know the band in a relaxed atmosphere. The cost is only £10,
which covers the venue and can be paid on the day. The Seven Dials Club is located at 42 Earlham Street just off of Seven Dials in Covent Garden. For directions, please go to: http://www.sevendialsclub.com/contact/location-2/


Please send us a quick email to let us know if you would like to
join us. If you've moved away from the area or would like to be taken
off our prospective players list for any reason, please reply to this email and we will
remove you.


Thanks, and we hope to see you soon!

-Erik Tomlin
Chair, LGSW









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter