Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: drapstrussel










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: drapstrussel











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 6, 2012 at 9:12 PM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Erik Ribsskog

PS.

I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never reply, when I send crime-reports to them.


Hope this is alright!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2012/1/23
Subject: drapstrussel
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


[18:25] <john_cons> jeg har ikke truet med å drepe en husvert med øks





Jasså, du har ikke det? Kan jeg referere til dette sitatet fra en

epost du sendte i fjor:



"Now I've had enough.

I'm just going to by a new axe, and kill anyone who goes into my

appartment or try to change the lock.

It's the only way to stop this madness from the governments of Norway,

USA and UK, etc., I think.

You at the County Court now have a choice, do you want to tell this

landlord or undercover cop, or what he is, to stick to procedures, or

do you want this to escalate in the way I've mentioned above?"



Og før du kommer trekkende med Castle doktrinen igjen: den gjelder

ikke i England, men i USA. Og selv i USA gjelder den på hus du eier,

ikke der noen andre eier huset du leier i.

Å drepe noen som prøver å ta seg inn i et hus der du mer eller mindre

okkuperer, det er IKKE rimelig selvforsvar, det er drap. Selvforsvar

skal og må stå i forhold til truslen; om ingen truer deg på livet har

du heller ikke mulighet til å bruke dødelig vold tilbake.





for ikke å snakke om denne drapstrusselen mot din egen tante:



"Ja,

du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.

Og negerne dine i Sveits.

Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.

Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.

Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter

det tror jeg."





Det er ikke rart du blir tatt inn for undersøkelser. Du burde jo vært

anmeldt for begge truslene.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter