Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Harald Inge Sand fra Sand




Gmail - Søstera di Turid










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søstera di Turid











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 3, 2012 at 10:08 AM




To:
harsand@online.no


Cc:
Jan Henrik Håkestad <jan.henrik.hakestad@politiet.no>






Hei,

det søstera di Turid sa på Rødtangen, til meg og søstera mi Pia Ribsskog, at Turid hadde blitt fingra av en kar fra Oslo, som bodde på campingplassen på Rødtangen.

Var det tull og tøys?


Turid sa også til Pia at det burde Pia også prøve, for Turid syntes det var så bra å bli fingra da.

Hvorfor prata søstera di sånn offentlig om det her?


Ellers, så ble jeg tvunget av slekta mi, til å plukke jordbær, en andre sommer, for dere, på Sand.

For fetteren min Ove ville ha selskap i åkeren.

Jeg hadde ikke lyst, men ble tvunget, av min far.


Siden jeg hadde fått språkreise-tur til Weymouth antagelig.

Det var lite jordbær den sommeren.

Fikk jeg noengang lønnen for den plukkinga?


Dere sa sommeren før at jeg plukka de beste kurvene, som det ikke var noen dårlige bær i.

Og som dere beholdt selv, eller noe.

Var det bestefaren din det, som sa det?


Bare lurte.

Sender også kopi til lensmannen siden jeg har en omsorgssviktsak mot faren min.

Erik Ribsskog

PS.

Har søstera di gifta seg med naboen til onkelen min, nede i Follo.


Thor Borgersen heter han naboen.

Noen prøvde å myrde meg der i 2005, skjønner du.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter