Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Slottet




Gmail - Oppdatering/Fwd: Nytt søk, til Kongen/Fwd: Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Nytt søk, til Kongen/Fwd: Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 19, 2012 at 10:30 AM




To:
post@slottet.no






Høyst ærede Konge,

det var bra at du redda OL på Lillehammer, som jeg leste om i en nettavis.

Jeg sendte jo om at Dronningen skal ha vært utro, ifølge noen rykter, som jeg har snappet opp, med tracking-cookie-programmet, på bloggen min.


Nå dukka det opp et nytt søk her, fra Danmark, om 'Dronning Sonia og Terje Aamodt'.

Er det noe på gang her eller?

Bare tenkte jeg kunne si fra siden jeg er i slekta og har starta Norsk Adelsforening på Facebook, mm.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/2/6
Subject: Nytt søk, til Kongen/Fwd: Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg
To: post@slottet.no


Hei,

nå fikk jeg snappet opp et søk her, om at noen i Moss, mener at Dronning Sonja er utro.


Da tenkte jeg at jeg kunne prøve å hjelpe min slektning Kongen.

(Siden jeg også er etter den danske konge Christoffer II og Odin og de fine Løvenbalkene osv).


Og det er, da jeg bodde på Ungbo, på Ellingsrudåsen, i Skansen Terrasse 23.

Da var det en i bofelleskapet der, som het Per, som hadde vært på sex-messe i Danmark.

Og han sa noe sånt, som at det gikk an å ha noe sånn lenke, festa i noen piercinger, i musa, på ei dame.


Han hadde sett det der, mente han.

Også leide en tøff kar, ei dame, etter ei lenke, som var festa i musa da.

Kanskje kongen kunne ha brukt noe sånt på Sonja.

Så kunne hu kanskje ha skjerpa seg litt, med den her utroskapen sin da.


Hu kunne hatt sånn hengelås på musa, for eksempel, som dem vel kaller det da.

Bare et forslag til en kongelig kollega.

Med kongelig hilsen, (blir det vel)

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/1/31
Subject: Klage på Kongen/den nord-tyske kongeslekten Oldenburg
To: post@slottet.no


Hei,

jeg ser søk på internett, om at Deres garde, har forsøkt å myrde meg.


Nå får Oldenburg slutte å tulle.

Kanskje det er på tide at de fine Løvenbalk-er skal få ta over tronen i Norge igjen


Hilsen Erik Ribsskog, (den egentlige kongen av Norge)









dronning sonia aamodt.JPG
110K








PS.

Her er vedlegget:

dronning sonia aamodt

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter