Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Finanstilsynet




Gmail - Henvendelser til Finanstilsynet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Henvendelser til Finanstilsynet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 2, 2012 at 12:36 PM




To:
Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no>






Hei,

ok, men hvordan kan de ha en generell e-post adresse som heter noe med 'firmapost'?

Hvis jeg sender en e-post til de som privatperson så er vel hverken jeg eller de noe firma.


Dette er en devaluering av borgerne og bare noe tull, mener jeg.

Dere kan da ikke anbefale folk å kontakte inkompetente organisasjoner som dette.

Nei, dette bør Finanstilsynet se på, denne Bankklagenemda, den kan man få billig av meg, for å si det sånn.


Den nemda er nok bare full av inkompetente tøysekopper som ikke klarer å få e-post-adressen sin riktig engang.

Jeg synes det blir for dumt å sende til sånne inkompetente tullebukker.


Er det ikke noen andre man kan sende til.

Norge er jo i EØS nå, kan man bruke Bankklagenemda i andre land?

Mvh.

Erik Ribsskog



2012/2/2 Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no>



Jeg kan bekrefte at Finansklagenemnda er tidligere Bankklagenemnda.



Vh Anders Hole



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 1. februar 2012 17:05



Til: Anders Hole

Emne: Re: Henvendelser til Finanstilsynet



Hei,






Bankklagenemda, er det de som heter Finansklagenemda nå?






De har e-post-adresse: firmapost@finkn.no







Virker det som.






Jeg synes nesten ikke at dere kan henvise folk til sånne organisasjoner.







Firmapost, det er vel bare for firma det da?







Hvordan folk er dette som ikke klarer å lage en forståelig e-post-adresse engang?



Nei, dette var for dårlig mener jeg.






Prøv igjen!






Erik Ribsskog





2012/2/1 Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no>




Kopi av tilsynets mail 29.3.10 t.o.





Vennlig hilsen


Anders Hole

spesialrådgiver

Avdeling for finans- og forsikringstilsyn



Direkte tlf.: 22 93 97 72

ash@finanstilsynet.no





_____________________________________________________





FINANSTILSYNET

THE FINANCIAL SUPERVISORY

AUTHORITY OF NORWAY



Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo

Telefon: 22 93 98 00, telefaks: 22 63 02 26

www.finanstilsynet.no






Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 1. februar 2012 13:11

Til: Anders Hole

Emne: Re: Henvendelser til Finanstilsynet





Hei,






ja, Nordea stengte jo min norske bankkonto, enda det var avtalt at de ikke skulle stenge den.







Vennligst påminn meg om hva dere mente om dette igjen.







Mvh.



Erik Ribsskog






On Wed, Feb 1, 2012 at 11:56 AM, Anders Hole <anders.hole@finanstilsynet.no> wrote:




Ribsskog,



Det vises til dine e-poster 21. november 2011.



Kredittvurderinger er en del av bankenes forretningsmessige vurderinger. Finanstilsynet hverken overprøver slike
vurderinger, eller behandler klager på slike.



Når det gjelder ditt spørsmål om Finanstilsynets, tidligere Kredittilsynets behandling av din tidligere klage på
Nordea, er denne besvart i e-post av 29. mars 2010.



Vennlig hilsen


Anders Hole

spesialrådgiver

Avdeling for finans- og forsikringstilsyn



Direkte tlf.: 22 93 97 72

ash@finanstilsynet.no





_____________________________________________________





FINANSTILSYNET

THE FINANCIAL SUPERVISORY

AUTHORITY OF NORWAY



Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo

Telefon: 22 93 98 00, telefaks: 22 63 02 26

www.finanstilsynet.no











Denne e-posten er kun beregnet for den institusjonen eller personen den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon.

Dersom e-posten er sendt feil, bes du informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.

Enhver bruk av informasjonen er i tilfelle ulovlig.



This e-mail is intended solely for the use of the individual or organisation to whom it is addressed and may contain confidential information.

If you are not the intended recipient, please notify the sender and then delete the e-mail and any attachments transmitted with it from your system.

Any use of the information in the e-mail and any attachments is in such case strictly prohibited.



Finanstilsynet (The Financial Supervisory Authority of Norway)

Tlf./Tel. (+47) 22 93 98 00

E-post/E-mail: post@finanstilsynet.no

www.finanstilsynet.no























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter