Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. februar 2012

Jeg sendte en ny klage til NRK




Gmail - Klage igjen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage igjen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 24, 2012 at 8:42 PM




To:
info@nrk.no


Cc:
PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>






Hei,

jeg ser på den her dritten deres igjen.

Det er jo ikke noe fra nettet som tweet4tweet diskuterer.

Det er jo meg som person.

Dette er trakassering.


Hva er det her for noe dritt?

Legg ned hele NRK mener jeg.

Helvetes kommunister.

Jeg er en flyktning fra Norge også får jeg den dritten her.


Helvetes forpulte fjøsnisser og landsvikere hele gjengen.

Håper dere får en atombombe i huet hele jævla fjerde kolonne-gjengen.

Han Seltzer kan stappe hue sitt oppi den forpulte psykolog-ræva si.


Han blir liksom hypnotisert?

Skuespill på NRK i et humor-program om et mafia-offer.

Lag på lag av dritt.

Legg ned hele landet sier jeg.

Gi det til samene eller eskimoene.


Til og med eskimoene ville ha hjulpet en flyktning i England med en blogg etter fem års nød-blogging.

Legg ned NRK og resten av landet.

Ragnarokk og omvendt psykologi-tendenser fra Tiger-staden nå.


Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter