Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 26. februar 2012

Jeg sendte en ny klage til NRK




Gmail - Oppdatering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 26, 2012 at 5:37 PM




To:
info@nrk.no


Cc:
PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>






Hei,

jeg har jo ikke bodd i Norge, siden 2005, så jeg må prøve en del ganger for å prøve å få klagen min, på tweet4tweet, riktig.

Altså, hvorfor tillater NRK Seltzer å tulle med en som bor i England, og som ikke får sett disse programmene, og ikke klarer å se, om hva slags mobbing dette var, for jeg har bare sett et lite utdrag av programmet, på YouTube.


Seltzer sier at han blir hypnotisert, av å lese mine memoarer, på min blogg.

Da lurer jeg på hvordan jeg skal tolke dette.

Han sier også at jeg skriver 100 sider hver dag, noe som ikke stemmer.


Og de i studio sier at jeg blander børs og katedral.

Dette er jo bare tull, som jeg har forklart om tidligere.

Altså, min mor, Karen Ribsskog, hun ville vel ha sagt det, om en som ble hypnotisert, av å lese memoarer.


At denne personen var åndsvak.

Hvorfor lar dere åndsvake være programledere i NRK?

Hvorfor lar dere hun Skavlan være programleder, hun har åpenbart ikke kontrollen.

Jeg har sendt klager til PFU tidligere, og vet at NRK er ansvarlig for det som blir sagt, i deres program.


NRK er ansvarlig redaktør.

Så jeg må klage på NRK og ikke på Seltzer eller Skavlan.

Det virker som at NRK prøvde å få meg til å virke skummel, siden man kan bli hypnotisert, av bloggen min.


Dette er som sensur av min blogg, mener jeg.

NRK/Staten vil ikke at Ola Nordmann skal lese johncons-blogg, og angriper meg og min integritet.

Dere sier jeg selger godteri på min blogg, noe som er en løgn.


Trekk tilbake dette, om at jeg selger godteri på min blogg og at man kan bli hypnotisert av å lese den.

PFU dere har jeg egentlig null tillit til.

Dere har tullet med meg før.


Så jeg er irritert når jeg skriver det her.

For det er som at Norge en dag later som om de er en flokk med skrudde, inavla kjærringer.

Mens neste dag så er de Turbojugend.


Den kjøper ikke jeg altså.

Her er det sleipheten som råder, i Norge.

Dere får vise at dere har baller, både NRK og PFU og gjøre jobben deres, og slutte å være som en gjeng med firfisler.


Som tuller med alt mulig.

Jeg er den som roper ulv.

Jeg har hørt jeg er overhørt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Dere kan ikke kreve av meg at jeg også skal være en som roer ned folka i Norge, og duller med dere, og sier at nei, det var egentlig bare en søt liten puddel-hvalp.


Nå er jeg lei av å bli kødda med i Norge.

Det er jo som at det bare sitter gnomer rundt omkring i Norge.

Ingen gjør jobben sin.

Har dere flytta til hytta?


Nei det her er for dumt altså.

Jeg får håpe at Island tar over Norge, eller noe.

For jeg vet ikke hvem som har kontrollen i Norge nå, men det er ikke nordmennene tror jeg.


Jeg håper ikke nordmenn er så sleipe, som det inntrykket jeg har nå, etter å ha prøvd å få mine rettigheter, siden 2005.

Lykke til med å behandle min klage på saklig måte, uten å gnome det til, eller pisse i motvind.


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter