Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. februar 2012

Jeg sendte en oppdatering til Larvik Tingrett




Gmail - Oppdatering/Fwd: Løvås gård i Kvelde/Fwd: Påminnelse/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Løvås gård i Kvelde/Fwd: Påminnelse/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 23, 2012 at 7:25 AM




To:
larvik.tingrett@domstol.no






Hei,

jeg kikka på Facebook nå, og da fant jeg et gammelt brev, fra onkel Martin, (som har vært på baksida av et brev fra bestemor Ingeborg, som arve-tullet gjelder).

Og der skriver Martin om at noen grøfter jeg gravde, i 2005, fortsatt drar vann, når han skreiv brevet da.


Og jeg gjorde også mye rydde-arbeid, på gården da.

Som Martin ikke fikk gjort, sikkert mye pga. gamle MC-skader.

Bare for å oppdatere om dette, mens jeg husker det.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/2/23
Subject: Løvås gård i Kvelde/Fwd: Påminnelse/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog
To: larvik.tingrett@domstol.no



Hei,

jeg skjønner at det blir vanskelig å få til noe i forbindelse med den arvesaken, etter min mormor, siden jeg ikke har penger, til å betale, for Offentlig Skifte.

Men en annen sak.


I 2005, så fikk jeg lov til å bo på gården Løvås, i Kvelde, av eier Grethe Ingebrigtsen.

(Og jeg ryddet gården gratis må jeg si).

Da mener jeg at jeg har rett til å bo der, og da mener jeg at jeg har hevd på den gården.


Kan dere selge den gården på tvangsauksjon, og så ta 30.000 av salgssummen, og bruke det til offentlig skifte?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/12/2
Subject: Påminnelse/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog
To: larvik.tingrett@domstol.no

Cc: drammen.tingrett@domstol.no


Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten.

Jeg har blitt kastet ut etter at en rett i Liverpool ikke informerte meg om en høring, og igjen på 'Gestapo-aktig' måte, fra University of Sunderland, en ukes tid senere, i august i år.


Så plasserte politiet meg på et hostell for prøveløslatte kriminelle etter å ha chattet med Sunderland Council, bak min rygg.

Jeg har derfor ny addresse, i Sunderland:

(Erik Ribsskog

Azalea Lodge
1-2 Azalea Terrace North
Sunderland
GB-L2 2AE
Storbritannia).

Jeg har ikke så lyst til å være her i jula akkurat, så hvis en eller begge av Tingrettene kan svare sånn at jeg får pengene for eiendommen min i Holmsbu, og også får begjært offentlig skifte, etter min mormor, i Nevlunghavn/Larvik, siden jeg får veldig lite arv etter henne, enda hun arvet Magna og Holger Adeler, mm:



Ingeborg hadde også masse brev og dokumenter mm., (i tillegg til malerier og møblene til sin morfar og mormor, Chef for Generalkommandoen Anders Gjedde Nyholm og Eva Mary Carla Fog, som var etter Platagenet og danske konger, gjennom Løvenbalk).


Så etter bestemor Ingeborg så var det mange ting som kan være av både historisk og økonomisk verdi.

Jeg er redd for at slektningene mine har solgt noe av arven bak ryggen min, for alle av de, både min søster Pia, min halvbror Axel, min tante Ellen og min onkel Martin sin nye familie, har jo kjøpt seg nye boliger, siden jeg flyktet fra et drapsforsøk i Kvelde, i 2005.


Han Thor som leide av onkel Martin og Grete Ingebrigtsen i Kvelde, har jo betalt mye mer for ei hytte, enn det hu Grete Ingebrigtsen betalte for hele gården Løvås, rundt år 2000.

Her lukter det urent trav synes jeg.


Her må vi ha et offentlig skifte, mener jeg.

Og jeg vil også ha meg egen bolig, her i England, ettersom jeg blir forfulgt i Norge, så jeg vil ha penger for eiendom jeg eier i Holmsbu gjennom tvangsauksjon/oppløsing av sameie.


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/11/16
Subject: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog
To: larvik.tingrett@domstol.no

Cc: drammen.tingrett@domstol.no



Hei,


kan jeg fortsatt kalle inn til forberedende skiftesamling, naar det gjelder boet etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, doed 26.06.09?


Jeg bor i England, som flyktning.


Maa jeg selv vaere til stede under denne skiftesamlingen?


Jeg eier en andel av felleseie, som var arv, etter min farfar, Oeivind Olsen sine broedre i Holmsbu, (som min far, Arne Mogan Olsen ikke ville ha), men ga videre til min soester og meg.


Jeg har begjert dette solgt til Namsmannen for Hurum og Roeyken.


Naar jeg faar pengene fra dette salget, saa oensker jeg aa begjaere offentlig skifte, etter min mormor.


(Siden jeg kun har faatt 3000 kroner sendt fra min soester, og bestemor Ingeborg hadde masse verdifulle malerier og antikviteter.


Jeg har skrevet om dette paa nett:




Men Tingretten i Drammen har sluttet aa svare paa min korrespondanse i forbindelse med at jeg har begjaert opploesing av sameie, i Hurum.


Jeg vet ikke hva Tingretten i Drammen driver med.


Sivilombudsmannen svarer meg heller ikke.


Men jeg venter altsaa penger etter det tvangssalget mitt av sameie, i Hurum.


Saa jeg vil da kontakte dere, i Larvik, om offentlig skifte etter min mormor.


Og betalte dere de cirka 30.000 kronene for dette.


Kanskje dere kan hoere med Tingretten i Drammen, om hva de driver med, siden de droeyer dette, virker det som for meg.


Da blir det jo Tingretten i Drammen sin skyld, hvis jeg ikke faar betalt dere de 30.000 for offentlig skifte, innen tre aars-fristen.


Bare som en oppdatering.


Mvh.


Erik Ribsskog













brev martin.jpg
10K








PS.

Her er vedlegget:

brev martin

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter