Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. februar 2012

Jeg sendte enda en ny e-post til NRK




Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Jenny Skavlan i Tweet4Tweet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Jenny Skavlan i Tweet4Tweet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 19, 2012 at 3:59 AM




To:
info@nrk.no


Cc:
pfu@presse.no






Hei,

også en ting til.

Jeg hadde ikke godkjent, at jeg skulle tulles med på TV.

Sjekker dere ikke om sånn først?

Får man ikke betalt for å være med i underholdningsprogram, på NRK?


Jeg har ikke fått så fart i de nettbutikkene mine enda, så jeg er fortsatt delvis arbeidsledig, jeg kunne godt tenkt meg å fått betaling når jeg først skulle være klovn på TV.


Så jeg håper, (sikkert forgjeves), på kompensasjon, som monner.

Men at verdens rikeste land skal betale kompensasjon, det kan jeg vel bare drømme om.

For Norge er vel også verdens mest nazistiske land, synes jeg det virker som.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/2/19
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på Jenny Skavlan i Tweet4Tweet
To: info@nrk.no
Cc: pfu@presse.no


Hei,


og en ting til.

Jeg synes det er litt feigt, av NRK, å prate dritt, om folk som bor i utlandet.

For jeg får ikke inn NRK her, (i Liverpool).

Og nett tv-en deres, den funker ikke i utlandet.


(Utenfor Norden, er det vel).

Så å da drive å prate dritt om folk, som ikke kan få sett dette skvipet.

Det er jævlig feigt, synes jeg.

Det var bare flaks at jeg fant om det her på YouTube.


Hvis ikke så hadde jeg bare sett dum ut, uten å skjønne noe, resten av livet.

Når dere har sånne program, og dere har morsomt med noen.

Så er det kanskje meninga, at det skal være folk, som kan forsvare seg.


Så dette var som et lumpent bakholdsangrep, fra NRK, synes jeg.

At dere skyter folk bakfra, nærmest.

Og hu Jenny Skavlan har jo forresten brukt den taktikken, før, sånn som jeg husker det.


Hu prata vel også dritt om hu Marianne Aunli, (heter hu vel), når hu var i New York.

Og uten mulighet til å ha presse-konferanse i Norge, for eksempel.

Så dette var ynkelig fra NRK vil jeg si.


Jeg har også lest på Wikipedia, at Thomas Seltzes, som begynte å prate om meg, han har studert psykologi.

Og jeg synes at han brukte en veldig rar og platt tone, når han preika om meg, bloggen og nettbutikken min.


Jeg har Johanitterordenen, i slekta, i Norge, som vel antagelig forfølger meg da.

De blir også kalt Hospitalordenen.

Så er han Seltzers i den ordenen da, siden han mer eller mindre er psykolog?


Er det derfor dere prata om katedral, i det programmet, for jeg er ikke kristen nemlig.

Jeg synes det ble som noe kvalmt fra NRK det her, når jeg tenker på det.

Ta heller og tull med folk i andedammen deres, som kan forsvare seg.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/2/18
Subject: Klage på Jenny Skavlan i Tweet4Tweet
To: info@nrk.no
Cc: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>



Hei,


det var artig at nettbutikken min, www.godtebutikken.net, fikk være med, i det siste programmet, av Tweet4Tweet.

Og det var morsomt, for meg som er fra et lite sted som Bergeråsen, i Nordre Vestfold, å bli snakka om på TV.


Men jeg synes likevel at Jenny Skavlan gikk litt over streken.

For hu sa at jeg 'blandet børs og katedral', og at 'og her skriver han både sin historie og selger godteri'.


Men det er ikke sånn, at jeg selger godteri, fra min blogg, johncons-blogg, (http://johncons-mirror.blogspot.com/).

Men jeg selger godteri, fra mine nettbutikker, www.godtebutikken.net, www.goodyshop.eu, og www.ukgoodyshop.com.


Det at både min blogg og mine nettbutikker, er på internett.

Hva er det som er så rart med det egentlig?

Det er det samme som å si at man ikke kan drive med flere ting.

Jenny Skavlan jobber vel som designer og er med i pizza-reklamer selv.


Og har bilder av seg nesten naken i magasiner for menn.

Så hu blander jo børs og katedral og horehus og det som er hu da.

Hva skal det her bety, mener jeg.



Hvor dum er Jenny Skavlan liksom?

Når hu driver med så mye selv, og driter ut folk fordi de også driver med mer enn en ting?

Nei, det var morsomt å få være med på TV, men jeg synes at Jenny Skavlan nok burde sette seg litt mer i hva hu prater om før hu kommer med sleivkjeftede kommentarer.


Selv om dette liksom skulle være et slag komedie-show da.

Kanskje ala Nytt på Nytt, som jeg har klagd til dere tidligere om.

Hu Anne Kat. Hærland, hu har rappa mitt irc-kanal-navn #blablabla, til sitt 90-talls talkshow, på NRK.


Så dette er ikke første gang, som jeg klager, på NRK, for å si det sånn.

Jeg sender en kopi til Norsk Presseforbund, selv om jeg min tvil til hva de kommer til å gjøre.

De har en person der, som jeg har snakka på telefonen med, for noen år siden, i forbindelse med at jeg ble tulla med på debattforum, tilhørende norske nettaviser, ved navn Kjell Nyhuus, (var det vel), og han prater bare om å 'pisse i motvind', osv., når jeg ringte dem, for å høre, hva de driver med der, siden dem aldri svarte.


Men jeg vil nå ihvertfall klage da.

Rett skal være rett, mener jeg.

Og her er Jenny Skavlan på jordet, mener jeg.

Med hilsen


Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter