Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. mars 2012

Jeg sendte en e-post til Forbrukerrådet




Gmail - Klage på City Self-Storage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på City Self Storage, Colusseum, Oslo.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på City Self-Storage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på City Self Storage, Colusseum, Oslo.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Mar 14, 2012 at 7:21 PM




To:
hjelp@forbrukerradet.no


Cc:
postmottak@forbrukerombudet.no






Hei,

jeg lurer på om dere kan se på denne klagen min mot City Self-Storage?

Jeg avtalte med de en leie på 450 kroner i måneden før jeg dro til England for å studere, i 2004.


Så betaler jeg hver måned og alt i orden, fram til 2007.

Da får jeg en lavt betalt jobb, her i England.

Og klarer ikke å få betalt regningene, i Norge.

Når jeg ringer for å forklare om at betalingene blir forsinket.


Så setter City Self-Storage opp leia, over telefonen, til over 600 i måneden, var det vel.

Jeg mener at sånne økninger må varsles på forhånd.

Og nå vil ikke City Self-Storage svare meg, om hvor tingene mine er engang.


Og jeg fikk også krøll med Nordea som sperret min konto, selv om jeg hadde en avtale om at den ikke skulle sperres.

Så jeg har ikke hatt norsk bankkonto siden 2007.

Så jeg har hatt problemer med å betale regninger i Norge av to grunner.


Jeg har hatt en lavt betalt jobb og jeg har ikke hatt konto i Norge.

Jeg lurer på hvem jeg kan klage på City Self Storage på, for å ha økt leie uten forvarsel og for å ha stjålet tingene mine, (antikviteter etter min mormor, som var fra dansk adel og HV-ting, mm).


Mvh.

Erik Ribsskog


div class="gmail_quote">---------- Forwarded message ----------
From: Postmottak <postmottak@forbrukerombudet.no>

Date: 2012/3/14
Subject: SV: Påminnelse/Fwd: Klage på City Self Storage, Colusseum, Oslo.
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Hei


E-posten du sendte 29.11.2011 ble besvart av oss 09.12.2011. Kopi av svaret ligger vedlagt.



Med vennlig hilsen

for Forbrukerombudet


Frode Elton Haug

juridisk direktør


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 12. mars 2012 15:59
Til: Postmottak
Emne: Påminnelse/Fwd: Klage på City Self Storage, Colusseum, Oslo.


Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.



Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/11/29
Subject: Klage på City Self Storage, Colusseum, Oslo.

To: post@forbrukerombudet.no
Cc: City Self-Storage Colosseum <colosseum@cityselfstorage.com>



Hei,

jeg vil klage på brudd på forretningsskikken og nok også kjøpsloven, mm., fra City Self Storage.



Jeg leide en bod av dem i 2004, etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian', og flytta til Storbritannia.


Jeg betalte litt over 400 i måneden, i et par år.

For det meste lå jeg på forskudd.



Så satt de plutselig opp prisen, til cirka 600 kroner i måneden, uten å si fra på forhånd.


Samtidig har jeg vært arbeidsledig, i England, men jeg er utdannet økonom, og har hatt rettslære, osv., på 80-tallet, så jeg skjønner det, at det er nok at jeg oppdaterer dem, om min økonomiske situasjon.


Men, nå vil ikke engang City Self Storage opplyse om hvor mine ting, (verdifulle antikviteter som min mormor, som var etter dansk adel ga meg, og ting fra HV, mm.), befinner seg.



Jeg mener at de må opplyse hvor tingene mine er.


Og har de lov å bare legge på prisen med et par hundre på den måten, uten noe forhåndsvarsel?



Nordea tulla med den norske kontoen min så jeg har ikke fått sendt penger på 2-3 år, men jeg har opplyst City Self Storage om min økonomiske situasjon, når jeg har ringt dem og ved å sende e-poster da.



Har dere noen råd til meg om hvordan jeg kan få City Self Storage til å sende meg mine eiendeler?


Mvh.



Erik Ribsskog







122035_1_A.PDF
232K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter