Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. mars 2012

Jeg sendte en klage til Barne, Likestillings og Inkluderingsdepartementet




Gmail - Klage/Fwd: vedrørende henvendelse om barnevernsmappe










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: vedrørende henvendelse om barnevernsmappe











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Mar 9, 2012 at 4:34 PM




To:
Postmottak@bld.dep.no


Cc:
post@sivilombudsmannen.no






Hei,

hvorfor sender en i departementet deres fra privat e-post?

Kan dere forklare dette?

Skal jeg anse dette som privat korrespondanse eller som offentlig sak?


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/3/9
Subject: Re: vedrørende henvendelse om barnevernsmappe
To: Marit Fuglem <mfuglem@gmail.com>
Cc: postmottak@fmoa.no



Hei,

ja, jeg har jo søkt om Fri Rettshjelp, i denne saken.

Så jeg får vente å se om jeg får Fri Rettshjelp.

For da kan jo dette være sånn som en advokat kan gjøre, å kontakte hjemstedet mitt for å få papirer fra barnevernet, osv.


Jeg føler meg nemlig litt dum hvis jeg skal sende e-poster til hjemstedet mitt og be om barnevernspapirer som en raring da, må man vel si.

Men mange takk for svar ihvertfall.


Det er riktig at jeg også har søkt om rettferdsvederlag, men jeg har ikke fått noe svar enda, så jeg får kanskje sende en purring.

Mvh.


Erik Ribsskog


PS.

Hvorfor sender du fra privat e-post er ikke det snodig?



2012/3/9 Marit Fuglem <mfuglem@gmail.com>

Dersom du ønsker å få innsyn i din egen barnevernsmappe, så kan du selv gjøre en skriftlig henvendelse til kommunen og be om å få den utlevert.



Du sier at du har søkt rettferdsvederlag hos Statens sivilrettsforvaltning. I så fall vil barnevernsdokumentene dine også bli innhentet av oss som faginstans når vi skal behandle søknaden din.



Med vennlig hilsen



Marit Fuglem


førstekonsulent/jurist



Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet


Seksjon for rettferdsvederlag


Stensberggata 27


Postboks 8113 Dep.


0030 Oslo



Telefon: (+47) 46615000


Dir.tlf: (+47) 46615115


Fax: (+47) 22980106


www.bufdir.no












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter