Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. mars 2012

Jeg sendte en ny e-post angående jobbsøking i England





Gmail - Erik Ribsskog - CV Application to Client Server











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








alt="Gmail Logo" />


Erik Ribsskog - CV Application to Client Server












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Thu, Mar 29, 2012 at 9:59 AM




To:
James Henderson <jhenderson@client-server.com>


Cc:
Paul Nesbit <PNesbit@ingeus.co.uk>






Hi,

thanks for your e-mail!

I'm a bit low on mobile-credit, but I'll try to call you later today from Ingeus.

I live in the north-west but I could commute by train, if I could get help from Ingeus with the train-tickets.


Could start right away!

I'll try to call you after noon from Ingeus, since I'm going to a meeting there now.

Hope this is alright!

Best regards,


Erik Ribsskog


On Thu, Mar 29, 2012 at 9:30 AM, James Henderson <jhenderson@client-server.com> wrote:




Hi Erik



You submitted your CV and details for a particular role. I called the number you supplied just now as I'd like to have a talk with you regarding your experience and what you ideally want from your next role - can you give me a call on the number below when you can talk freely please.



Regards



James Henderson



Client Server Ltd


DDI: 01372 476 523


Main: 01372 476 500


www.client-server.com




This email is confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of Client Server Ltd. If you are not the intended recipient, be advised that you have received this email in error and that any use, dissemination, forwarding, printing, or copying of this email is strictly prohibited. If you have received this email in error please notify the sender.














PS.

Denne jobben er ganske bra betalt, så hadde vært kult hvis jeg fikk den, (selv om det vel er en del jobbing i utlandet):

jobb bra betalt

http://www.cwjobs.co.uk/JobSearch/JobDetails.aspx?NoExpire=1&JobId=53181765

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter