Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. mars 2012

Jeg sendte feedback til MAS





Gmail - To Steven, Feed-back on painting











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>











To Steven, Feed-back on painting












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 26, 2012 at 1:13 PM




To:
masl65bj <MASL65BJ@yahoo.co.uk>






Hi,

today one of the paintes started an argument, in my room.

(They said I could go to my room, and that they were finished, but then one of them came back later to use some wood-paste on the window, and he started to argue, when he came in to my room).


He said he'd been speaking with Steven.

And that it wasn't right I hadn't been told about the painting.

Since he told me on Friday, that they'd paint my room today.


But they started painting downstairs on Monday.

My complaint was that noone had informed me about that the house was going to be painted at all.

Noone had informed me that my room was part of the painting-project, I had to ask.


(It's a bit like the candid camery I think, when suddently someone are painting everywhere and you haven't been told).

This is just feed-back.

I don't want to complain since MAS is a charity.


But I'm just trying to give feed-back.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









PS.

Norge ligger jo på sotteseng.

Dere hjelper ikke deres landsmenn, men lar britene kødde med meg.

Dere står ikke opp.

Dere bare ligger på sotteseng.

Det er ynkelig synes jeg.

God bedring landsmenn.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter