Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. mars 2012

Nå fikk jeg ISBN-nummer til Min Bok (Epub-utgave) her. Ikke dårlig





Gmail - Here is your isbn barcode order











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>











Here is your isbn barcode order












Michael Dowell

<michael@isbnagency.com>



Sun, Mar 25, 2012 at 3:08 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Thank you for ordering from isbnagency.com


_____

Please make sure you get all your goodies:

As my way of saying thanks for being a valued customer, I offer free services like registering your book with bowkerlink / books in print. To get all your goodies, just sign up for my preferred customer list. Thanks!


_____

New! Book Marketing for Self-Publishers class

Sign up now for my 6-week online class to get you started marketing your book. Everything you need to know to get your book into the hands of your customers and start making money from your book sales:


_____

I am attaching your print-ready Bar Code files.

• Opening the zip folder:
In case you have trouble opening the zip folder labeled "barcode files", you can download WinZip for PC for free at this link: http://download.cnet.​com/WinZip/3000-2250_4-​10003164.html

• Mac users can download MacZip for free at this link:

• About the barcode files:
JPEG files are print ready at 300 dpi and can be downsized to fit your book. The ISBN barcode usually goes on the back cover at the bottom right corner. It is also customary to include the ISBN number on the inside cover of the book.

• For e-books:
For information on getting an official sales page for your e-book on amazon's website, visit authorcentral.amazon.com or kdp.amazon.com

• For books / DVDs:
You can now market your product on amazon's website. Just visit sellercentral.amazon.com to set up your Amazon Pro Merchant account. This is the account you need in order to create new product pages on Amazon

• Link to informational video on Becoming A Pro Merchant with Amazon:

Note: What some people have done in the past is register their products with Amazon.com using their paid Pro Merchant Account and then downgrade to a free Seller Account to avoid having to pay the ongoing monthly fee.

Thanks again and best of luck with your book(s).

Best regards,
Michael Dowell
IsbnAgency.com / Moodoo Productions






barcode_files.zip
24K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter