Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. mars 2012

På en kiosk her, så var det hu Elisabeth, i klassen min, på Sande Videregående jobba, som fikk låne en kassett av meg, med opptak fra en mattetime

kiosk kassett sparka

http://dt.no/nyheter/skremte-ungdommer-med-pistol-1.7157440

PS.

Dette var for å få mattelæreren, som gikk for å være dårlig, sparka.

Og han fikk også sparken.

Og hu Elisabeth var tillitsmann vel.

Hu pleide ihvertfall å dra til Tønsberg, og pratet der med journalister og politikere og fikk til at Sande Videregående, fikk to tredjeklasser, på handel og kontor, i markedsføring og regnskap.

Begge de nye tredjeklassene var på økonomilinjen.

De som gikk kontor og administrasjonlinjen, de fikk vel ingen tredjeklasser, hvis jeg husker det riktig.

Hu Elisabeth gikk vel selv regnskapslinja vel.

Og hadde bil og sånn, og var vel 2-3-4 år eldre, enn oss andre i klassen, siden hu hadde jobba i den kiosken, på bildet ovenfor da, (mener jeg at det var, ihvertfall).

Men jeg var lei av markedsføring, og gikk heller datalinja i Drammen, på samarbeidsavtalen, (i russeåret da).

Og jeg fikk vel heller ikke den kassetten tilbake vel.

Men jeg fikk nedsatt orden, siden mattelæreren kasta meg ut, siden jeg tok opp bråket i timen.

Og jeg måtte da møte hos rektor, som satt ned ordenskarakteren min.

Så fikk jentene i klassen, (mest hu Elisabeth vel), sparket han mattelæreren, ved å bruke min kassett, (var det vel).

Og rektor beklaget seg til klassen, over problemene, med han inkompetente læreren da.

For alle i klassen, (unntatt meg), hadde gjort det dårlig, på den siste matteprøven.

Den karakteren ble så strøket.

Unntatt for meg, (som fikk 5 eller 6 vel), men jeg fikk istedet lov å stryke en 2-er jeg hadde fått tidligere, (av den nye mattelæreren), og fikk en 6-er på vitnemålet, i matte.

Men min nedsatte ordenskarakter, ble stående.

Og jeg fikk vel heller ikke tilbake den kassetten vel, tror jeg.

Så sånn var det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Dette har jeg også skrevet om i Min Bok, forresten.

PS 3.

Jeg lurer på om hu kioskdama het Elisabeth Johansen, forresten.

Men det skal jeg ikke si sikkert.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter