Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. april 2012

Det er fler som har søkt på at Florenthyna er død, på StatCounter, de siste dagene. Hu hadde den sammen gjengen, (Spillegal), som meg, etter seg. RIP

florenthyna død

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette død

https://www.facebook.com/pages/Florenthyna/308549635854626

PS 2.

Her kan man se det, at Florenthyna og meg, ble nevnt samtidig, på en nedlatende måte vel, på HipHop.no, i 2008:

flyrenthyna erik ribsskog

http://ribsskog.wordpress.com/2008/08/page/9/

PS 3.

Jeg finner ikke noe på nettet, om mobbingen fra Spillegal, mot Florenthyna nå.

Men jeg mener å huske at det var sånn, i hue.

Jeg refererte jo til det her, i 2011 og.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:

florenthyna 2011

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/07/hu-florenthyna-som-ogsa-ble-plaget-av.html

PS 5.

Her kan man se det, at hu Florenthyna, hu hadde folk etter seg.

Hvis jeg nevnte nicket hennes på nettet, så dukka det plutselig opp en person, fra ingensteder, som spredde dritt om henne:

kak pratet dritt bak ryggen

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/07/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-merseyside_8164.html

PS 6.

Her er mer om det, at hu Florenthyna, hadde mobstere etter seg:

mer om mobster florenthyna

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/07/her-kan-man-se-det-at-hu-florenthyna.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter