Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. april 2012

Enda mer fra Godtebutikken.net





Gmail - Mars-drikke











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Mars-drikke












Erik Ribsskog

<post@godtebutikken.net>



Sat, Apr 21, 2012 at 9:00 PM




To:
Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>






Hei,

ja, jeg håper det.

For det er ikke noe sånn Skøyern-aktig butikk, som jeg driver, for å si det sånn :)


Men men.

Jeg tror det kanskje er best å ta dette i kontortiden, for å liksom sette en grense, et sted, så jeg håper du har fått svar på det du lurte på nå.


Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

Var vel ikke så rare spørsmål, vel? Var ihvertfall helt seriøst ment.





Med tullefri hilsen,

Hans



On Sat, Apr 21, 2012, at 20:31, Erik Ribsskog wrote:

> Hei,

>

> ja, jeg håper ikke at dette er noe tull.

>

> For jeg synes det er så mange rare spørsmål.

>

> Men men, jeg er jo vant til sånt fra å ha jobbet i Rimi og.

>

> Men i tilfelle dette ikke er tull, (for det er litt vanskelig å forstå

> tonen til folk, på e-post vel), så er det bare å bestille, så sender jeg

> det så fort som mulig.

>

> Med Godtebutikken.net-hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

>

> > Nei, jeg er nok ikke Rimi-hagen.

> > Tror kanskje at jeg heller går for at du sender 130 poser på en gang,

> > så har jeg et lager som jeg kan forsyne meg fra annenhver uke.

> > Det blir sikkert det enkleste, tenker jeg.

> >

> > Mvh Hans

> >

> > On Sat, Apr 21, 2012, at 19:32, Erik Ribsskog wrote:

> > > Hei,

> > >

> > > jeg fleipa litt nå, men hvis du er seriøs, så kan du besillte 130 poser

> > > godter, så kan jeg fordele leveringene utover året, sånn at du får en

> > pakke

> > > tilsendt hver fjortende dag.

> > >

> > > Det er fult mulig.

> > >

> > > Det kommer bare så mange nye spørsmål her, som jeg ikke er vant til å få,

> > > så jeg bare lurte litt om det var Rimi-Hagen som tulla, eller noe :)

> > >

> > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > ---------- Forwarded message ----------

> > > From: Erik Ribsskog <post@godtebutikken.net>

> > > Date: 2012/4/21

> > > Subject: Re: Mars-drikke

> > > To: Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > >

> > >

> > > Hei,

> > >

> > > nei, men hvis du bestiller godteri, for eksempel annenhver uke, så blir

> > det

> > > akkurat det samme, har jeg funnet ut her.

> > >

> > > Så det er bare å bestille.

> > >

> > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > >

> > > > Er det forresten mulig å ha et abonnemet der man motter godteri

> > annenhver

> > > > uke istedet for hver uke i et år?

> > > >

> > > > Hans

> > > >

> > > > On Sat, Apr 21, 2012, at 18:42, Erik Ribsskog wrote:

> > > > > Hei,

> > > > >

> > > > > ja, Godtebutikken.net, (blir Godteposer.net), setter alltid pris på

> > å få

> > > > > nye kunder.

> > > > >

> > > > > Velkommen tilbake hvis du vil kjøpe godteposer, av noe slag.

> > > > >

> > > > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > > > >

> > > > > Erik Ribsskog

> > > > >

> > > > >

> > > > > 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > > > >

> > > > > > Fristende, det skal jeg vurdere. Variert kosthold er bra. :)

> > > > > >

> > > > > > Mvh Hans

> > > > > >

> > > > > > On Sat, Apr 21, 2012, at 18:08, Erik Ribsskog wrote:

> > > > > > > Hei,

> > > > > > >

> > > > > > > ingen årsak.

> > > > > > >

> > > > > > > Hvis du vil ha litt variasjon fra Mars-drikken, så har

> > > > Godtebutikken.net

> > > > > > > Mars Planets godteposer, til for øyeblikket 39.90 inklusiv frakt,

> > > > for 150

> > > > > > > grams poser:

> > > > > > >

> > > > > > > http://www.godtebutikken.net/sjokolade.html

> > > > > > >

> > > > > > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > > > > > >

> > > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > > >

> > > > > > >

> > > > > > > 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > > > > > >

> > > > > > > > OK, takk for tips :)

> > > > > > > >

> > > > > > > > Hans

> > > > > > > >

> > > > > > > > On Sat, Apr 21, 2012, at 17:50, Erik Ribsskog wrote:

> > > > > > > > > Hei,

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > du kan kanskje høre med Good Candy for de selger drikker og,

> > > > mener

> > > > > > jeg å

> > > > > > > > ha

> > > > > > > > > lest i en nettavis.

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > > > > >

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > > Skjønner. Vel, da får jeg nok lete videre andre plasser. Du

> > > > vet vel

> > > > > > > > ikke

> > > > > > > > > > om noen som har dette?

> > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > Hans

> > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > On Sat, Apr 21, 2012, at 17:10, Erik Ribsskog wrote:

> > > > > > > > > > > Hei,

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > dessverre.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Hvis du ser under 'Om':

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > http://www.godtebutikken.net/om.html

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Så ser du at jeg har funnet en nisje, for

> > Godtebutikken.net.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > For at driften skal være rasjonell og effektiv.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Men vi får se, kanskje jeg starter andre virksomheter

> > senere,

> > > > > > hvor

> > > > > > > > det

> > > > > > > > > > kan

> > > > > > > > > > > bli aktuelt å ta inn drikke.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Men drikke stiller helt andre krav til emballasje, med

> > mere,

> > > > så

> > > > > > det

> > > > > > > > får

> > > > > > > > > > nok

> > > > > > > > > > > bli en egen virksomhet, dessverre.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Men jeg må nesten ta en ting av gangen, og jeg startet

> > med

> > > > Isbre

> > > > > > > > Mint så.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Men brusbutikk har jeg også tenkt på, selv om

> > > > brus/sjoko-drikk

> > > > > > ikke

> > > > > > > > er så

> > > > > > > > > > > egnet å sende i posten, pga. den høye portoen.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Så jeg tørr ikke å love noe dessverre.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Kanskje noen selger det på EBay, for eksempel.

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > 2012/4/21 Hans Skramstad <hansskramstad@mailforce.net>

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > Hei.

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > Har prøvd å få tak i Mars-drikken her på Toten, men

> > uten

> > > > hell.

> > > > > > > > > > > > Finner heller ikke noen plasser jeg kan bestille dette

> > på

> > > > > > nettet.

> > > > > > > > > > > > Kunne dette være noe for Godtebutikken?

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > Her finner du bilde av Mars-drikken og et par andre

> > > > godbiter:

> > > > > > > > > > > > http://tiny.cc/marsdrikke

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > Vennlig hilsen,

> > > > > > > > > > > > Hans Skramstad

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > >

> > > > > > > >

> > > > > >

> > > >

> >









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter