Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. april 2012

Jeg sendte en ny e-post angående One.com





Gmail - Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Webhotell slettes grunnet manglende betaling... plantagenetsnewsagents.net











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Webhotell slettes grunnet manglende betaling... plantagenetsnewsagents.net












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Wed, Apr 18, 2012 at 10:39 AM




To:
rukke@advokat.no






Hei,

jeg fikk svar fra One, på deres nettsted.

De sier at det var hacking, men det var hi-jack, gjennom One.com sin kundeservice.

Så de forstår ikke hva som har skjedd engang.


Og de etterforsker det ikke.

Deres kundeservice lot noen ta over min nettbutikk, og så lot de min klage ligge hele helgen, mens alle kundene fikk se et veldig stygt bilde, som ødela ryktet for min nettbutikk.


Jeg lurer på om en advokat kan ta det, for det er kanskje mer snakk om at de ikke vil forstå, enn at de ikke kan forstå.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.


Her er svaret fra One fra deres nettsted:


Added 18. april 2012 11:28Din vurdering:Ikke vurdert


Hej Erik,
Vi kan på ingen måde yde erstatning eftersom det er dit eget ansvar at
sikre, at din konto ikke bliver hacket.
Din ordre hos One.com har været slettet siden november 2011 og domænet
er blevet flyttet d. 12.04.2011. Det vil sige over et år siden.

Med vennlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
One.com

Web-site: http://www.one.com
---------------------------------




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/4/17
Subject: Oppdatering/Fwd: Webhotell slettes grunnet manglende betaling... plantagenetsnewsagents.net
To: regnskab@no.one.com

Cc: rukke@advokat.no


Hei,

jeg har sendt om dette til One tidligere.

Dette lot noen kapre min nettbutikk, Godtebutikken.net, ifjor.


Noen linket til et stygt bilde der, en hel helg.

Dere tok ikke kapringen alvorlig, og lot bildet stå der, hele helgen.


Hva har dere gjort for å etterforske dette?

Min nettbutikk tapte omsetning, og jeg mener det er dere som skylder meg penger, for dere slurvet med sikkerheten, og lot noen få kontroll over min nettbutikk, ved å sende dere en e-post og dere var også veldig trege med å rydde opp igjen.


Sender også kopi til min advokat.

På forhånd takk for Deres sjekk med en stor, rund erstatning!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: <regnskab@no.one.com>
Date: 2012/4/17
Subject: Webhotell slettes grunnet manglende betaling... plantagenetsnewsagents.net

To: eribsskog@gmail.com



















www.one.com







Vi har dessverre stadig registrert et utestående beløp på din ordre hos One.com, selv om at det er over 200 dager siden at vi kontaktet deg vdr. ditt skyldige beløp.


Vi har slettet ditt abonnement hvilket betyr at vi ikke håndterer ditt domene plantagenetsnewsagents.net mer. Dette betyr at du kan risikere å miste ditt domene.


Vi vil gjøre oppmerksom på at vi stadig opprettholder oss kravet på det skyldige beløp.


Hvis du mener det har skjedd en feil, eller hvis du ønsker ytterligere informasjon ber vi deg rette henvendelse til regnskab@no.one.com.


Med vennlig hilsen


One.com















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter