Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. april 2012

Jeg sendte en ny e-post til den britiske ambassaden i Oslo





Gmail - Problemer med norske retter/Fwd: Forespørsel om lån











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Problemer med norske retter/Fwd: Forespørsel om lån












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 13, 2012 at 12:29 PM




To:
britemb@online.no






Hei,

jeg sendte nettopp om problemer med NRK.

Jeg kan også sende om problemer med å få arv, fra Norge.

Jeg fikk bare 3000 i arv, etter min mormor, (Ingeborg Ribsskog), som døde i 2009, enda min mor døde i 1999, og min mormor var etter dansk adel, og hadde verdifulle maleri fra Højriis slott, mm.


Og jeg blir tullet med av Drammen Tingrett og Domstoladministrasjonen, når det gjelder å selge min del av en eiendom i Hurum.

Jeg blir villedet av Drammen Tingrett, (Høysæter der), og Domstoladministrasjonen gir ikke erstatning.


Bare noe jeg tenkte på siden jeg har sendt til dere om klagen på NRK-programmet Tweet4Tweet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/4/12
Subject: Forespørsel om lån
To: post@larvikbanken.no



Hei,

jeg er barnebarn av Ingeborg og Johannes Ribsskog, som bodde i Nevlunghavn.

Min mor døde i 1999, så da Ingeborg døde i 2009, så skulle jeg arve, (siden Johannes døde på midten av 80-tallet).


Min mormor var fra dansk adel og de hadde malerier fra Højriis slott, blant annet.

Likevel, så har jeg bare fått 3000 sendt på PayPal, i arv.

Det er for lite, mener jeg, og jeg vil ha åpent skifte.


Og da trenger jeg 30.000 før i sommer.

Jeg har også noe eiendom i Holmsbu, som jeg har arvet siden min far ikke ville ha arv etter onklene sine der.

Jeg lurte på om jeg kunne få lån på den eiendommen.


Helst så mye som mulig, for jeg driver også å starter opp en e-handel-virksomhet, i Storbritannia, og tenker også på å skaffe meg egen bolig her.

Håper dere har mulighet til å hjelpe.


Jeg bodde i Jegersborggate, i Larvik, som guttunge, og var innom alle bankene i Larvik for å spørre om sparebøsser, husker jeg, på 70-tallet, så hvis dere har noen medarbeidere igjen fra den tiden, så husker kanskje de meg.


Mvh.

Erik Ribsskog







4 attachments
arv1.jpg
73K
arv2.jpg
64K
arv3.jpg
40K
arv4.jpg
29K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter