Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. april 2012

Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen





Gmail - Klage/Fwd: Deres svar på Facebook











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage/Fwd: Deres svar på Facebook












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 10, 2012 at 6:33 PM




To:
postmottak@sivilombudsmannen.no






Hei,

jeg har i årevis prøvd å få svar fra Kunnskapsdepartementet.

De svarer rett og slett ikke på mine klager på NITH, Lånekassa, HiO IU, med flere.

Jeg har tidligere ikke fått svar fra Ambassaden i London, og UD måtte svare.


Uten at jeg ble informert om hvorfor Ambassaden i London ikke svarte meg.

Er dette et hemmelig samfunn?

Etter dette, så har ikke Sivilombudsmannen svart meg.


Lar dere landet gå til hundene?

Jeg savner også klageprosedyrer, hvor det står klart hvor lang tid forvaltningen har på seg, til å sende svar, mm.

Liker heller ikke at man må fylle ut elektronisk skjema, for å klage.


(Sender derfor på e-post).

Folk kan ikke forventes å lære X antall slike skjema, når de korresponderer på nettet.

Jeg har gått handel og kontor, og vet at det er 'kundens', (eller her borgerens), privilegium å velge korrespondanse-metode.


'Kunden har alltid rett', blir for dere: 'borgeren har alltid rett', mener jeg.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/3/20
Subject: Deres svar på Facebook
To: postmottak@kd.dep.no



Hei,

jeg fikk svar fra dere i dag, på Facebook, og ble anbefalt å sende til denne e-post-adressen.

Jeg har prøvd å sende e-poster til dere i flere år nå.




1.

Jeg har prøvd å klage på Lånekassa, siden de ikke ville gi meg studielån, for noen år siden, enda jeg mener at det var veldig klart, at jeg er berettiget til studielån.



2.

Jeg har også prøvd å klage på NITH, siden de ikke vil godkjenne mine fra, fra HiO IU, som del av en grad fra de.

Enda jeg mener at NITH og HiO IU er på samme nivå, nemlig universitetsnivå.


Og både NITH og HiO har blitt godkjent av staten for Lånekasse-finansiering, da burde ikke NITH ignorere det mener jeg.

Hvis HiO ikke hadde vært bra nok, så hadde de ikke blitt godkjent for studiefinansiering, mener jeg.



3.

Jeg har også prøvd å klage på masse rot/tull/sabotasje, fra Frode Eika Sandnes & Co., ved HiO IU, da jeg ville dra til England, for å studere, i 2004.


De rota bort søknaden min, og nektet å godta Erasmus-søknaden.

De skifta begrunnelse for dette hele tiden.

Og Sandnes hadde til og med et ekstra-møte med meg, hvor han hadde sin kamerat fra England der, og fortalte meg at det var umulig for meg å få jobb i England, mm.


Noe som ikke er logisk, mener jeg, som har lest litt til ex-phil.

For da måtte han jo ha spurt alle arbeidsgivere i hele England, om jeg kunne fått jobb.

Så det var jo bare tull og tøys og hemmelig agenda og trakasserings-møter, vil jeg si.


Og han Sandnes er visst høyt på strå, i den nye høyskolen for Oslo og Akershus, men han mener jeg at er som en forbryter nærmest, med sine mafia-lignende metoder, (eller hva man skal kalle det).



4.

Jeg har en omsorgssviktsak mot min far, men Svelvik Ungdomsskole vil ikke sende dokumentasjon om fravær, mm.


5.



Vestfold og Buskerud kan ikke bekrefte at jeg var på Samarbeidsavtalen, mellom dem, og gikk russeåret, i Buskerud, på en antatt bedre skole, selv om jeg bodde nord i Vestfold, (et område som sogner til Buskerud og Drammen).


I skoleåret 1988/89.

Begge fylker roter.

Buskerud sendte meg også et vitnemål med feil karakter og fag på.

For så å sende et nytt.

Men ingen kan forklare hva som er riktig.


Dette er nok noe mafia, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av, i Oslo, i 2003 og 2004, (eller noe).

Skal jeg gå mer i detalj, eller har dere mine tidligere klager der?


Har dere nå tenkt å behandle disse klagene?

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter