Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. april 2012

Jeg sendte enda en ny e-post til Larvikbanken





Gmail - SV: Forespørsel om lån











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Forespørsel om lån












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Thu, Apr 19, 2012 at 2:51 PM




To:
"Moldstad Hilde Gulbrandsen (Larvikbanken)" <hgm@larvikbanken.no>


Cc:
tips@paaneset.no






Hei,

det synes ikke jeg at var noe særlig.

Jeg lurer på om det har foregått noe grums her.


Dette er ikke noe å le av for meg som mister arv og det som er.

Jeg vil gjerne at en av 'scaferne' deres, helst han banksjefen vel, som var i På Neset, (hvor jeg leste om denne banken, for min mormor var noen ganger med i den nettavisen, mens hu levde).


Jacobsen het visst han, han skulle visst være så flink:



Kanskje han kan rydde opp i tullet etter dere kvinnfolka her, tenkte jeg.

Erik Ribsskog



2012/4/19 Moldstad Hilde Gulbrandsen (Larvikbanken) <hgm@larvikbanken.no>



Hei igjen
J



Jeg skjønner nå at denne mailen er ved en blitt videresendt fra post@larvikbanken.no både til Lene Larsen og til meg, og den er behandlet av Lene Larsen så jeg
slutter meg til hennes avgjørelse i denne saken.



Med vennlig hilsen


Hilde Gulbrandsen Moldstad

Autorisert finansiell rådgiver


Logo brevark





Direkte: (+47) 33 11 28 21

Faks: (+47) 33 11 28 01

E-post: hgm@larvikbanken.no

Web: http://www.larvikbanken.no


Larvikbanken – for alle faser i livet




Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 19. april 2012 14:57



Til: Moldstad Hilde Gulbrandsen (Larvikbanken)

Kopi: Larsen Lene K. (Larvikbanken)

Emne: Re: Forespørsel om lån





Hei,







det er 250770 30568.







Jeg har også fått svar av Lene M K Larsen , så jeg skjønner ikke hva som foregår.






Kanskje en sjef hos dere kan se på det?



Erik Ribsskog






2012/4/19 Moldstad Hilde Gulbrandsen (Larvikbanken) <hgm@larvikbanken.no>




Hei
J



For at jeg skal kunne behandle denne saken, trenger jeg ditt fødselsnummer.



Fin om du kunne sende det




Med vennlig hilsen


Hilde Gulbrandsen Moldstad

Autorisert finansiell rådgiver


Feil! Filnavn er ikke angitt.






Larvikbanken – for alle faser i livet






Fra: Post (Larvikbanken)


Sendt: 13. april 2012 08:05

Til: Moldstad Hilde Gulbrandsen (Larvikbanken)

Emne: VS: Forespørsel om lån








Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 13. april 2012 00:26

Til: Post (Larvikbanken)

Emne: Forespørsel om lån




Hei,






jeg er barnebarn av Ingeborg og Johannes Ribsskog, som bodde i Nevlunghavn.






Min mor døde i 1999, så da Ingeborg døde i 2009, så skulle jeg arve, (siden Johannes døde på midten av 80-tallet).






Min mormor var fra dansk adel og de hadde malerier fra Højriis slott, blant annet.






Likevel, så har jeg bare fått 3000 sendt på PayPal, i arv.






Det er for lite, mener jeg, og jeg vil ha åpent skifte.






Og da trenger jeg 30.000 før i sommer.







Jeg har også noe eiendom i Holmsbu, som jeg har arvet siden min far ikke ville ha arv etter onklene sine der.






Jeg lurte på om jeg kunne få lån på den eiendommen.






Helst så mye som mulig, for jeg driver også å starter opp en e-handel-virksomhet, i Storbritannia, og tenker også på å skaffe meg egen bolig her.







Håper dere har mulighet til å hjelpe.







Jeg bodde i Jegersborggate, i Larvik, som guttunge, og var innom alle bankene i Larvik for å spørre om sparebøsser, husker jeg, på 70-tallet, så hvis dere har noen medarbeidere
igjen fra den tiden, så husker kanskje de meg.







Mvh.






Erik Ribsskog









Denne meldingen og eventuelle vedlegg er kun tiltenkt sin rettmessige mottaker, og kan inneholde fortrolige opplysninger.

Dersom du har mottatt meldingen ved en feiltagelse, vær vennlig å varsle avsender samt slette meldingen.





This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.

If you have received this email in error please notify the system manager and delete the email.











Denne meldingen og eventuelle vedlegg er kun tiltenkt sin rettmessige mottaker, og kan inneholde fortrolige opplysninger.

Dersom du har mottatt meldingen ved en feiltagelse, vær vennlig å varsle avsender samt slette meldingen.





This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.

If you have received this email in error please notify the system manager and delete the email.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter