Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. april 2012

Men at Kenneth Sevland har gått på NHI, det tror jeg ikke.

kenneth sevland nhi neppe

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/04/jeg-visste-ikke-at-kenneth-sevland-som.html

PS.

Eller, det er mulig at Kenneth Sevland, har gått på NHI, men da var det nok etter at jeg gikk der, isåfall.

(For Sevland er/var ganske lett å kjenne igjen, vil jeg si, med sitt lyse hår, som noen ganger var formet i neste krusete frisyre, må man vel si.

For å være litt fleipete, eller hva man skal kalle det).

Og jeg gikk jo på NHI, i studieårene 1989/90 og 1991/92.

Og jeg kan ikke huske å ha sett noe til Kenneth Sevland der, i de årene, ihvertfall.

Men jeg dro jo i militæret, sommeren 1992.

Og returnerte aldri til NHI, etter dette.

(Pga. noe krøll med en klage, mens jeg var i infanteriet, høsten 1992).

Så det er mulig at Sevland kan ha studert der, (på NHI), fra høsten 1992 til våren 1994 da, for eksempel.

Men da var altså ikke NHI eiet av Vivendi/Næringsakademiet da, hele tiden, (for å være litt snobbete), men av NKI da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mulig sevland gikk på nhi

http://www.oslo.net/historie/CW/utg/9527/cw952701.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter