Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. april 2012

Mer om Min Bok





Gmail - Spørsmål











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>











Spørsmål












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Apr 2, 2012 at 11:57 PM




To:
Anne Larsen <alcs_78@hotmail.com>






Hei,

det falt naturlig å skrive det på bloggen.

Når jeg har en kjent blogg, så virker det naturlig å skrive det på bloggen, som bloggposter.

E-bøkene er for folk som vil ha mer lesestoff på norsk, på lesebrettene sine.


(Som jeg mener å ha lest om at folk etterspør).

Med johncons-blogg hilsen

Erik Ribsskog


2012/4/2 Anne Larsen <alcs_78@hotmail.com>



Hei

Jeg er på ingen måte noen ekspert på markedsføring. Men jeg har bare et lite spørsmål.
Er det så lurt å legge ut alle kapitlene av "Min Bok" på bloggen din om du prøver å selge den for 99 kroner?

De som vil lese "Min Bok" kan jo gjøre dette gratis på bloggen din og vil da sannsynligvis ikke
betale 99 kroner for det.

Mvh.

Anne Larsen










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter