Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. mai 2012

Jeg sendte en ny e-post til Disqus





Gmail - [114610] Re: [Erik Ribsskog] Hi, someone made a fake account











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










[114610] Re: [Erik Ribsskog] Hi, someone made a fake account












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, May 11, 2012 at 11:42 PM




To:
help@disqus.com






Hi,

I checked the link now, and it seems like the account is still up and running:


(Or am I misunderstanding something here).

Erik Ribsskog


On Fri, May 11, 2012 at 10:57 PM, <help@disqus.com> wrote:

__________________________________

Hi Erik,

We've gone ahead and cleared this account.

While Disqus provides many moderation tools, we don't moderate any content. Moderation is at the discretion of each site's owners — commenting experiences can differ greatly depending on the individual site's moderation practices/policies. Note that we don't:

- approve or delete comments;
- block or unblock users;
- handle disputes among commenters;
- mark comments as spam.

If you are having any technical issues with our system we're more than happy to help. Regarding any moderation issues please forward your request directly to the moderator of the website. Usually they'll list a contact form or email.






On May 05, 2012 at 06:51AM PDT Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:



Name: Erik Ribsskog
Email: eribsskog@gmail.com
User ID: None


Hi, someone made a fake account
------
Hi,

someone made a fake account in my name, on Disqus, and are also using my picture and nick, (johncons):


http://disqus.com/johncons/

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



0[[ea26131bc13e11aca93efcea460f6c26d1ef9ade-40407926]]








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter