Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. mai 2012

Jeg fikk en e-post fra YouTube





Gmail - Re: [#1036452544] YouTube Support











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Re: [#1036452544] YouTube Support












YouTube Support

<support@youtube.com>



Fri, May 25, 2012 at 11:18 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Hi there,



Thanks for your email.



We have removed the material in question for a privacy violation, pursuant

to our Community Guidelines.



It may take some time for video search results and thumbnail images to

disappear from the site. Typically, this should not take more than a

couple of days. Please be patient and be assured that the video is no

longer viewable.



For more information regarding our Privacy Guidelines, please visit:

http://youtube.com/t/privacy_guidelines.



Regards,



The YouTube Team







Original Message Follows:

------------------------

From: eribsskog@gmail.com

Subject: YouTube Support

Date: Fri, 25 May 2012 17:48:15 +0000



> Is using my name and a picture of me which I own the copyright for.

>

> AutoDetectedBrowser: Google Chrome

> AutoDetectedOS: Windows XP

> IIILanguage: no

> IssueType: impersonation

> Language: no

> confirm: checked

> full_name: Erik Ribsskog

> username_or_channelurl:

>

http://www.youtube.com/channel/UC9ioWohwQCwN8Jh9QRdQSpA?feature=em-comment_received









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter