Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. mai 2012

Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Branch Manager





Gmail - BRANCH MANAGER











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










BRANCH MANAGER












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sat, May 19, 2012 at 9:17 PM




To:
recruitment@efb.co.uk






Hi,

I read about this vacancy on the Jobcentre website, and wanted to please apply for this postition.

I've worked for fifteen years, in retail, in Norway, in the chains CC, (now ICA), Coop, and Rimi, (now ICA). I worked as a manager for ten of these years. I worked four years, as a Shop Manager, (in three different shops, since I got good results in the first shop, so I got a big shop, (Rimi Kalbakken), with a turnover of around £90k a week, in year 2000). And I worked for around four years as an Assistant Manager, in two shops, before I became Shop Manager, and after I started studying again, in 2002, I worked for two years, as a Key Holder. All the management-jobs were in the budget-shop-chain Rimi. The two years I worked at Coop was at a big hyper-market called Matland/OBS Triaden, where I worked mostly in the check-out, but also in the fresh food department, etc., (I worked at this shop, in a sandwich-year, while studying, and then later, besides studying).


I have a Norwegian Foundation-degree in IT, called 'Høgskolekandidat', from Oslo University College, from 2009. I've also studied Information Management, at a private University College in Norway, called NHI, (owned by Vivendi), which I've read in an article, in a Norwegian magazine called Computer World, that was perhaps a better academy than University of Oslo. From NHI I also had many business-modules, like Marketing, Management, Financing and Business Adminstration & Economy. I've also studied Computing, on the Study Abroad-programme, at the University of Sunderland, in 2004/05.


I'm unemployed so I could start as soon as possible.

I attach my CV and hope to hear back from you!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





CV - Erik Ribsskog.doc
32K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter