Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. juni 2012

Jeg sendte en ny e-post til DNB Eiendom





Gmail - Påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 1, 2012 at 9:07 PM




To:
eiendom@dnbeiendom.no


Cc:
Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>






Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne henvendelsen, så jeg sender en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


PS.

Jeg videresender også denne e-posten til min advokat, siden jeg har begynt å forklare til henne, om problemene med å få begjært offentlig skifte, med Drammen Tingrett, siden jeg ikke har penger til å betale gebyrene som staten forlanger, i sånne saker.



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/5/24
Subject: Fwd: Påminnelse/Fwd: Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)
To: eiendom@dnbeiendom.no


Hei,

kan dere ordne med dette, (for den andre eiendomsmegleren er visst litt som tause Birgitte, for å si det sånn)?.


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: 2012/5/21
Subject: Påminnelse/Fwd: Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)
To: eiendomsmegler@dahlas.no


Hei,


jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/5/12

Subject: Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)

To: eiendomsmegler@dahlas.no


Hei,

jeg leste om dere på DT.no.

Jeg eier ca. 10 prosent av noen eiendommer i Holmsbu, (Bergstø).


Dette er et sameie, og jeg ønsker å selge, siden jeg trenger pengene, til å be om offentlig skifte, etter et arveoppgjør, etter min mormor, som var etter danske adelige og kongelige og hadde malerier som var på et slott, i Danmark, mm.


Dette haster, for hu døde i juni, for tre år siden.

Trenger også penger, til bolig mm., her i England, hvor jeg lever på eksistensminimum, omtrent.

Drammen Tingrett og Namsmannen i Sætre og Hurum, de har ikke klart å veilede meg så bra.


Om hvordan man skal gjennomføre offentlig skifte.

Og jeg har ikke penger til gebyrer, til staten, for dette.

Så jeg lurer på om dere, som eiendomsmegler, kan regisere et sånt oppløsning av sameie, og så ta betalt, av salgssummen?


Jeg sender med dokumenter som viser hva jeg eier.

Mvh.

Erik Ribsskog











4 attachments
arv1.jpg
73K
arv2.jpg
64K
arv3.jpg
40K
arv4.jpg
29K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter