Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. juni 2012

Jeg sendte en ny e-post til DNB Eiendom





Gmail - Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Salg av eiendommer/oppløsning av sameie i Holmsbu, (Støa)












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 11, 2012 at 10:02 AM




To:
Andre.Stensrud@dnbeiendom.no


Cc:
Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>






Hei,

ja, da sender jeg en kopi av denne e-posten til en advokat jeg har i en annen sak.

Så får vi håpe at hu kan se på det.

Selv om dette virka litt kryptisk for meg kanskje.


Men men, takk for svar ihvertfall, den andre eiendomsmegleren svarte ikke engang så.

Mvh.

Erik Ribsskog


2012/6/11 <Andre.Stensrud@dnbeiendom.no>




Hei Erik,



Vi har nå sett på din sak og vil anmode Dem til å ta saken med en Norsk Advokat mht salg og prosessen videre.



Med vennlig hilsen


André Stensrud


Eiendomsmegler / Fagansvarlig



dnb logo


Kirkealleen 1, Rortunet Senter


3470 Slemmestad



Mobil 91 57 55 99


Telefon 95 90 88 88


Telefax 31 28 74 75


e-mail:
andre.stensrud@dnbeiendom.no



http://www.dnbeiendom.no
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter