Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. juni 2012

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool Housing Trust





Gmail - Thank you for contacting us











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Thank you for contacting us












autoreply@lht.co.uk

<autoreply@lht.co.uk>



Sat, Jun 9, 2012 at 5:18 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Thank you for contacting Vicinity Housing. This is an automatic email to acknowledge receipt of your enquiry. Someone will be in touch as soon as possible regarding your query.


Your enquiry reference no. is : 5523


Your message was as follows:

'To Shirley,
I've checked about the Community Care Grant now.
And that form is on 36 pages.
And I think it's a bit embarrasing, to apply for a grant like that.
So I thought I'd just buy a portable washing machine.
Even if I lived at a hostel, before I moved in here, I had a computer from before and I bought a new grill-microwave there.
And here I've bought a good mattress and some budget furniture.
I think it's a bit degrading recieveing community care.
It's like I've been on an institution, or something.
And I also think it's going to take a while to get that application processed.
While I'm a bit sick of hand-washing my clothes, so I think I'm going to order a portable washing-machine, when I get my job-seekers allowance, on Tuesday.
And then I really have everything I need.
I can just buy more furniture later, if I need it, I thought.
This is how I've planned it.
I haven't been under care, and I'm not being resettled, so I think it's a bit embarrasing with this Community Care Grant.
So I thought I'd try to get by on my jobseekers-allowance.
Hope this is alright!
Yours sincerely,
Erik Ribsskog'








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter