Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. juni 2012

Jeg sendte en ny e-post til Advokatforeningen





Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Hm/Fwd: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Hm/Fwd: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 15, 2012 at 9:48 PM




To:
post@advokatforeningen.no


Cc:
Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>, post@advokat.no


Bcc:
larvik.tingrett@domstol.no






Hei,

nå så jeg på tracking-cookie-programmet, på bloggen min, at noen søkte på hu advokat Rukke, på Google, at hu liksom skulle være 'mafian'.

Jeg sender med skjermbilde.


Men det som jeg så nå, på CV-en hennes, det er at hu har jobba i Tønsbergadvokatene.

Og Tønsberg er jo i søndre Vestfold, (som Larvik), må man vel si.

Og jeg har blitt mye tulla med av Fylkeskommunen i Vestfold og politiet der, mm.


Så nå kan jeg ikke si at jeg har noe mer tillit, til hverken Rukke eller Advokat.no.

(For jeg ba opprinnelig om en advokat fra Drammen, som er en helt annen region enn Søndre Vestfold, selv om det bare er noen mil mellom disse områdene).


Så jeg tror Advokatforeningen er det eneste håpet jeg har for å få ordna dette.

Hvis ikke Tingretten i Larvik kan si at det er greit at jeg betaler på avbetaling.

Jeg kan sende 1000 kroner innen 31/12, i år, og så de nesten 1000 innen 1/7 neste år, og så tusen kroner i halvåret etter dette.


Håper dette er i orden Larvik Tingrett.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/15
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Hm/Fwd: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog
To: post@advokatforeningen.no
Cc: Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>, post@advokat.no



Hei igjen,

altså jeg sendte Fri Rettshjelp-brevet til Advokat.no med forespørsel om å få en advokat i Drammen, siden det er den nærmeste (store) byen fra Bergeråsen.

Men jeg ble tilbudt en advokat i Oslo.


Og regna da med at dette var en spesialist, siden jeg ikke fikk en i Drammen.

Det er vel naturlig at de har fler spesialister i Oslo, noe sånt tenkte vel jeg.

Men nå irriterte jeg meg over at Rukke ikke svarte om et arveoppgjør hvor fristen er om 11 dager.


Jeg lurte på om hvordan advokat det her var, og ser på nettsidene til Advokat.no, nå idag, at hu _ikke_ har barnevern som hovedfelt, enda Advokat.no har barnevern som hovedfelt.

Så Advokat.no har ikke sendt meg til de beste folka sine på barnevern tolker jeg det her som.


Forrige gang jeg klagde til dere, så slutta dere vel å svare.

Jeg prøvde å få penger til det offentlige skiftet som går ut om 11 dager, ved å selge eiendom i Holmsbu.

En Hurum-advokat slutta å svare, og dere ga 2000 i bot, sånn som jeg skjønte det.


Det er jo en vits.

Rukke har fortalt meg i en e-post at hu har mer enn 2000 i timelønn.

Hva faen holder dere i advokatforeningen på med?

En bot på mindre enn en timelønn?


Hva faen er vitsen med det?

Det er jo en latterliggjøring av folk som klager det.

Og advokatforeningen, (og Morecrofts advokater), her i England, har tulla med meg.

Og jeg ble tilbudt 25 pund i erstatning!


Og hvor mye tilbydde advokatforeningen i Norge meg i erstatning, når Hurum-advokaten tulla?

Ingenting!

Det er jo en forpult vits, dere advokater er jo så griske, gjerrige og korrupte at det stinker av dere.


Ingen yrkesstolthet heller.

Jeg har også vært i kontakt med en rett i England.

Her kan man betale rettsavgifter på avbetaling.

Sånn har man ikke i Norge.


Der må man ha 30.000 hvis ens slektninger tuller med en.

Det er jo nazistisk hele Norge.

Det gjør jo ikke noe at Hitler-Tyskland gikk under for vi har jo Nazi-Norge.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/15
Subject: Klage/Fwd: Hm/Fwd: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog
To: post@advokatforeningen.no
Cc: larvik.tingrett@domstol.no



Hei,

jeg sender dette som klage til dere på Advokat.no sånn at dere kan gi dem 2000 kroner i bot, sånn som dere ga advokaten på Hurumlandet som tulla med meg.

Og sånn at ingenting noen gang kommer til å skje i disse sakene som jeg har sendt til dette helvetes advokatkontoret.


Helvetes fjøsnisseland.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/15
Subject: Hm/Fwd: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog
To: post@advokat.no
Cc: Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>



Hei,

jeg lurer litt på det her, det går ut om noen dager.

Jeg klarer ikke å få helt kontakten med advokaten.

Jeg vil gjerne ha en advokat som svarer ordentlig med en gang.


Jeg ser også på nettstedene deres at denne advokaten ikke har barnevern som hovedfelt, hvorfor ble dette sendt til Rukke da, når jeg kontaktet Advokat.no?

(Rukke jobber mest med fast eiendom, husleierett, konkurs og arbeidsrett, står det).



Kan dere slutte å tulle og gjøre jobben deres, ellers sender jeg det til Advokatforeningen.


Rukke gjorde bare noe tull og har ikke forstått at jeg ikke har vært på barnehjem, men kontaktet barnevernet i Svelvik for å få papirene mine, enda jeg aldri har vært på noe fosterhjem/barnehjem.

(Men min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år).


Kanskje en som har barnevern som hovedfelt ville vært hjemme og ikke brukt all min Fri Rettshjelp på stygge bommer?

Og min mormor døde for tre år siden, minus elleve dager.

Her vil jeg gjerne ha offentlig skifte.


For jeg har blitt snytt for arv.

Min mormor var fra danske kongelige og adelige og hennes møbler og malerier var fra Højriis slott, blant annet.

Så de må ha vært verdt en formue mener jeg, og jeg har bare fått tre tusen på Paypal, enda min mor døde i 1999, så dette er min morsarv, for å si det sånn.


Ikke gjør dette på degenert vis nå, gjør det på 'norsk' måte.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/13
Subject: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog
To: Ida Valen Rukke <rukke@advokat.no>
Cc: larvik.tingrett@domstol.no



Hei,

min mormor døde 26. juni 2009, (mener jeg at det var).

Så hvis du skal ordne med offentlig skifte, for henne, (for jeg har blitt snytt for arv), så haster det, for Larvik Tingrett sier at de må ha 30.000 innen tre år etter at min mormor døde.


Jeg har vært arbeidsledig i England, under hele finanskrisen, (siden 2008), og har ikke hatt i nærheten av 30.000 en eneste gang, i løpet av disse årene.

Mvh.


Erik Ribsskog













rukke hm.JPG
133K








PS.

Her er mer om dette:

rukke hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter