Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. juni 2012

Jeg sendte enda en ny e-post til Advokatforeningen





Gmail - Din henvendelse til Advokatforeningen











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Din henvendelse til Advokatforeningen












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jun 19, 2012 at 2:40 PM




To:
Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>






Hei,

jeg sjekka det nå.

Jeg bodde på et hostell i Sunderland, som var treige med å dele ut posten.

Jeg hadde ikke egen postkasse der.

Så jeg fikk ikke deres brev før 12. desember.


Dere må nesten regne sånne frister fra folk leser brevet.

Det lærte jeg i rettslæren på handel og kontor.

Erik RIbsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/6/19
Subject: Re: Din henvendelse til Advokatforeningen
To: Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>



Hei,

jeg anket i tide.

Men problemet er at dere ikke har gjort noe.

Så det er jo skandale.

Erik Ribsskog



2012/6/19 Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>


Erik Ribsskog,

Det vises til din henvendelse av 19.juni under.


Beslutninger fattet av disiplinærutvalget kan ankes til den offentlige Disiplinærnemnden.


Som det fremgår av vårt brev til deg av 9. november 2012 var fristen til å anke 7.desember 2011, tre uker fra du mottok brevet.


Ankefristen synes på denne bakgrunn å være oversittet.


Med vennlig hilsen
Mona Mjøen McKiernan


ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION

Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T +47 22 03 50 50 E mmm@advokatforeningen.no

www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 19. juni 2012 14:45
To: Mona Mjøen McKiernan
Subject: Re: Din henvendelse til Advokatforeningen


Hei,

det siste jeg hørte var at advokaten fikk 2000 i bot.


Jeg syntes at dette var for dårlig, og ønsket å anke dette, til det sentrale utvalget, for hele landet.



Mvh.

Erik Ribsskog

2012/6/19 Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>


Erik Ribsskog,

Det vises din til henvendelse av 18.juni 2012, vedrørende din klage på advokat Knut Øvergård.


Det fremgår av din henvendelse at du lurer på hva som ble utfallet av denne klagen.

Vi viser her til vårt brev til deg av 9. november 2012, der vi oversendte deg beslutningen fra Disiplinærutvalget i Oppland, Buskerud, Vestfold og Telemark kretser i saken.


Dersom du ikke har mottatt dette brevet, kan vi sende deg beslutningen på nytt. Gi oss i så fall beskjed, og oppgi hvilken adresse du ønsker at vi skal sende det til.


Med vennlig hilsen

Mona Mjøen McKiernan

ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION

Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T +47 22 03 50 50 E mmm@advokatforeningen.no

www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 18. juni 2012 21:16
To: Advokatforeningen - publikumsvakt
Subject: Re: Klage

Hei,


kanskje dere først kan forklare meg hva som skjedde med min forrige klage?


Mot advokat Øvergård, i Sætre, i Hurum.


For det har jeg ikke fått noe ordentlig 'forklarings' på.


Greit å ta en ting av gangen liksom.


Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter