Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. juli 2012

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Idrettshjelp





Gmail - Arbeidsbekreftelse











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Arbeidsbekreftelse












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jul 15, 2012 at 12:28 PM




To:
post idrettshjelp <post@idrettshjelp.no>






Hei,

ok, det her var mens dere holdt til i Dronningens gate.

Jeg husker ikke akkurat hva sjefene het heller, men den ene av sjefene pleide å gå med Dr. Martens sko, husker jeg at det ble kommentert om.


Og han som var eier da bodde vel opp mot Bygdøy Alle der, mener jeg å huske, fra da lønningene var forsinket og jeg lurte på om det var noe lureri med det.

Men så dukka lønninga opp likevel.


Men jeg kan høre med skattemyndighetene eventuelt, for de har vel arkiver lengre tilbake.

Det var det samme med Rimi, hvor jeg jobbet som butikksjef mm., de klarte heller ikke å finne noe papirer nå.


Takk for svar ihvertfall.

Mvh.

Erik Ribsskog


2012/7/15 post idrettshjelp <post@idrettshjelp.no>



Beklager men det finnes ikke noe arkiv hos oss fra den tiden.



mvh Are Skeid





-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: fr 13.07.2012 22:42

Til: post idrettshjelp

Emne: Arbeidsbekreftelse





Hei,



jeg jobba for dere som ekstrahjelp, fra cirka april 1995 til cirka juli

1995.



Jeg fører noen ganger denne jobben opp på den mest detaljerte CV-en min, så

jeg lurte på om det var mulig å få en arbeidsbekreftelse/attest, for denne

jobben.



På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter