Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. august 2012

Jeg sendte en e-post til DFRI





Gmail - I slekt med Palle Ravn











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










I slekt med Palle Ravn












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 24, 2012 at 4:28 PM




To:
DFRI Abuse Team <abuse@dfri.se>






Hei,

ok, jeg visste ikke at det hadde noe med Tor å gjøre.

Jeg så bare at det ble brukt deres organisasjonsnavn, som ISP.

Takk for svar uansett!

Mvh.


Erik Ribsskog


On Fri, Aug 24, 2012 at 2:44 PM, DFRI Abuse Team <abuse@dfri.se> wrote:

On Wed, Aug 22, 2012 at 12:24:30AM +0100, Erik Ribsskog wrote:

> Hei,

>

> jeg ser dere søker på 'palle ravn illuminati', på Google.

>

> Sender med skjermbilde fra tracking-cookie-programmet på min blogg.

>

> Jeg er i slekt med Palle Ravn gjennom Holger baron Adeler, (som var gift

> med min oldemors søster).

>

> Så jeg lurer på hva det her skal bety.

>

> Sender også kopi e-post til Palle Ravns sønn, Niels Ravn.

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog



Hello,



We don't know. The IP address in question is a Tor exit relay, see

https://www.torproject.org/overview.html for more info about the Tor

Project.



There is little we can do to trace this matter further. As can be seen

from the overview page, the Tor network is designed to make tracing of

users impossible. The Tor network is run by some 2500 volunteers using

free software provided by the Tor Project to run Tor relays. Client

connections are routed through multiple relays. The system does not

record logs of client connections or previous hops.



Thank you for your understanding. If you have further questions, feel

free to contact us again.



Regards

:DFRI Abuse Team









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter