Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 17. august 2012

Jeg sendte en ny e-post til Kringkastingsrådet





Gmail - Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 17, 2012 at 5:54 PM




To:
erik.berg.hansen@nrk.no






Hei,

jeg skriver enda en oppdatering.

Jeg så nemlig tilfeldigvis den Tweet 4 Tweet-sekvensen, hvor de prata om meg, på YouTube.

Jeg hadde ikke på lyden, på PC-en nå, men ifølge de engelske tekstene, (som noen har lagt ut), så sier Jenny Skavlan at jeg både forteller historien min og selger godteri, fra bloggen min.


Det er ikke riktig.

Jeg driver en nettbutikk, på sin egen nettadresse, Godteposer.net.

Men bloggen har en annen nettaddresse, (nemlig johncons-mirror.blogspot.com).


Så at dette programmet, som er et humorprogram om internett, hvis jeg har forstått det riktig.

At de skal klare å bomme sånn.

Hva gjør Jenny Skavlan i et IT-program, hvis hu ikke veit forskjell på en nettbutikk og en blogg, liksom?


Og Thomas Seltzer sier også at jeg 'skriver hundre sider hver dag'.

Det er ikke riktig.

Så dette programmet deres er ikke informativt.

Det er bare tull og tøys.


Jenny Skavlan liker ikke logo-en til bloggen min, og sier at 'det lukter psykose'.

Men jeg er en som har overhørt at jeg er forfulgt av mafian, og har kanskje vært litt i sjokk, siden jeg ikke får rettighetene mine av politiet.


Her utnevner Jenny Skavlan seg til psykolog og.

Hu er jo ekspert på alt mulig hu.

Hu er en besserwisser, vil jeg si.

Hu mangler dømmekraft, og bakkekontakt, og har ikke noe på skjermen å gjøre, vil jeg si.


Dette virker som noe spesielt laget fra NRK for å tulle med en flyktning, fra Norge, (nemlig meg).

Hvordan kan jeg si det?

Jo, for NRK har ingen informative programmer, om internett.


Men likevel, så lager dere tulle-program om internett.

Da er det noe galt, mener jeg.

Det er greit at Nytt på Nytt tuller med nyhetene.

Men da har dere først Dagsrevyen som er informativt.


Hva har dere som er informativt om internett?

Ingenting.

Derfor ligner dette Tweet 4 Tweet på en konstruksjon for meg.

Her er det russisk mafia, eller lignende, som får frie tøyler, av NRK, til å bruke skattepengene på å mobbe flyktninger.


Charlo Harlvorsen sitter og styrer i underholdningsavdelingen, og mobber meg der.

Mens Kristin Halvorsen, (kona hans), kødder med meg, og nekter å behandle sakene mine, (siden jeg måtte bo alene som barn, mm., og har mange klagesaker, fra 80-tallet og fram til 2000-tallet), i Kunnskapsdepartementet.


Her er det mafia og samrøre og det som verre er, mener jeg.

Dette er skandaløst, og ikke et demokrati verdig.

Er Norge en mafiastat, lurer jeg nå, etter dette tullet deres.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/8/3
Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
To: erik.berg.hansen@nrk.no


Hei igjen,

jeg har også store problemer med at Kunnskapsdepartementet ikke svarer på mange klage jeg har i forbindelse med utdanning, i Norge.


Og der har jeg nå måttet sende helt til topps, ifjor, eller noe, til minister Kristin Halvorsen.


Som ikke svarer.

Og hvem er hennes ektemann?

Jo, Charlo Halvorsen, som er sjef for underholdningsavdelingen, i NRK, og dermed også sjef for Tweet 4 Tweet.

Det lukter nesten litt kommunist-mafia her, synes jeg.


Er dykk med på den her fislinga?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/8/3
Subject: Oppdatering - klage/Fwd: Angående Thomas Seltzer
To: erik.berg.hansen@nrk.no


Hei,

noen sier at Tweet 4 Tweet bare gjorde narr av meg.


Og det er det jeg har skrevet i en klage tidligere, at å tulle litt med Harald Eia, eller andre, som dere har latt bruke programtiden deres tidligere.


Det må da være en ting.

Men å bare tulle med folk, som dere ikke har presentert for det norske folk, på en ordentlig måte tidligere.

Det har noe brutalt og fascistisk over seg, synes jeg.


Så her forlanger jeg erstatning for tort og svie.

Det stod i en nettavis, at dere ikke slapp gjennom en eneste klage, ifjor, og dere svarer ikke på e-postene mine.

Så man kan lure på ka som førehev i Kringkastingsrådet og Kongedømmet.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Anne Larsen <alcs_78@hotmail.com>

Date: 2012/8/3
Subject: Angående Thomas Seltzer
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Beklager å skuffe deg, men da Thomas Seltzer "skrøt" av deg som forfatter på Tweet4Tweet så er det dessverre ironi, og ikke noe han mener alvorlig.

Det er tross alt et humorprogram. Om du ikke tror meg kan du jo kontakte ham på mail for å bekrefte det jeg sier.
Beklager om dette kom som et sjokk på deg. Ønsker deg lykke til med de videre kapitlene i bøkene dine.


Med vennlig hilsen


Anne Larsen













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter