Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. september 2012

Jeg sendte en e-post til Advokatforeningen





Gmail - Din henvendelse til Advokatforeningen











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Din henvendelse til Advokatforeningen












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Sep 10, 2012 at 2:33 PM




To:
Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>


Cc:
Disiplinærnemnden for advokater <nemnden@jus.no>






Hei,

jeg må nesten klage litt.

For rett skal rett, heter det seg jo, i ordtaket.

Det er ikke Erik Øvergård, som jeg har klaget på.

Det er Knut A. Øvergaard.


(Jeg så tilfeldigvis på bloggen min nå, at du blanda disse to navnene, i juni).

Så bare for å gjøre det klart.

Jeg aner ikke om disse Øvergaard er i familie, engang.

Mvh.


Erik Ribsskog


2012/6/20 Mona Mjøen McKiernan <mmm@advokatforeningen.no>

Erik Ribsskog,


Vi viser til dine henvendelser av 19.juni 2012, vedrørende klage på advokat Erik Øvergård.


Det fremgår av din henvendelse at du har anket beslutningen fra disiplinærutvalget i tide.


Vi råder vi deg til å ta kontakt med Disiplinærnemnden dersom du ønsker å få vite hvordan det har gått med anken.


Disiplinærnemnden er offentlig oppnevnt nemnd, og hører ikke til Advokatforeningen.
Vi har derfor ikke mulighet til å sjekke hvordan det har gått med anken din.


Disiplinærnemndens kontaktinformasjon er nemnden@jus.no


Vi håper dette var til hjelp.


Med vennlig hilsen

Mona Mjøen McKiernan


ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION
Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T +47 22 03 50 50 E mmm@advokatforeningen.no

www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 19. juni 2012 15:33


To: Mona Mjøen McKiernan
Subject: Re: Din henvendelse til Advokatforeningen


Hei,

jeg anket i tide.


Men problemet er at dere ikke har gjort noe.



Så det er jo skandale.


Erik Ribsskog










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter