Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. september 2012

Mer fra Facebook






  • Erik Ribsskog



    • Hei,

      sorry at jeg forstyrrer.

      Jeg prøver å finne to Setesdal-damer, som var i Løkken, sommeren 1996.

      Jeg hadde en rød HiAce.

      Du jobbet som sølvsmed.


      (Hvis det var deg da).

      Du og venninna di drakk ikke øl, og vi var naboer på campingplassen, og vi dro på stranda sammen, en gang.

      Vi skulle spille fotball, men jeg gadd ikke det like vel, for jeg hadde nettopp hatt en kneoperasjon.


      Driver med noe blogg/memoar-prosjekt, så derfor jeg lurer på dette.

      Mvh.

      Erik Ribsskog


  • Gunvor Edel Rottenikken Åkre

    for 59 minutter siden

    Gunvor Edel Rottenikken Åkre


    • Hoooi!!! Ser du etterlyser nåkken jenter frå Setesdal! Det e ikkje meg, men dette ska me finne ut av! Må springe no , men tek det seinare ved høve:) Gunvor E



  • Erik Ribsskog

    for ca. ett minutt siden

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      nei jeg så på skattelistene, at du var vel kanskje litt ung, i 1996.

      Jeg syntes dere virka som at dere var 18-19 år eller noe, og ikke 15-16 liksom.


      Så det var litt beroligende å høre at jeg tok feil også, sånn sett.

      Det er kanskje mange lyshårede sølvsmeder i Setesdal.

      Jeg leste at Setesdal hadde mange sølvsmeder på nettet nå.

      Det var jeg ikke klar over fra før av, dessverre.


      Mange takk for svar smile


      Mvh.

      Erik Ribsskog








Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter