Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. oktober 2012

Enda mer fra Facebook




  • Samtale startet I dag





  • Er dette din blogg?





    ribsskog.wordpress.com
    Posts about Trond Giske written by johncons







    • Hei,
      ja, det er en back-up blogg som jeg pleide å oppdatere tidligere, før Blogger-bloggen min ble for omfattende.

      Hvordan det?
      Med johncons-blogg hilsen
      Erik Ribsskog





      • Jeg ble helt sjokka over hvor langt fra virkeligheten det går an å komme.
        Lo godt av KGB som har homsefilm av Jens..
        Jeg vet mye om APs drit og juks, men du er jammen men god å dikte opp ting. Det med medlemsjukset, LO og Gro, det skulle du ha satt deg ennå bedre inn i. Synd du har brukt masser av rare kilder ingen andre har "funnet". Jeg sitter selv på opptak som beviser sterke kontaktbånd. Men fant ut at du ikke var seriøs nok.
        Jeg var også i regjeringskvartalet 22/7 i det bomba gikk av. Kan du huske det var mye papirer i lufta den dagen?
        Synd du er så vannvittig på vidda med konspirasjoner.



        • I dag




        • Hei,
          dette er snakk om skriverier fra mange år tilbake.

          Jeg har hatt johncons-blogg i fem år nå, og dette var noe jeg skrev om det første av disse fem årene, vel.
          Jeg hadde sett en debatt-tråd, på VGD, som het 'Hva er galt i Norge'.
          Og den tråden ble slettet, så jeg fortsatte det temaet på bloggen min.
          Så dette var ikke fordi at jeg er så opptatt av Arbeiderpartiet, men fordi jeg leste at noen på nettet skrev at Giske hadde vært full på Stortinget.
          Så satt jeg oppe en natt og gjorde research om Giske.
          Og jeg linket til de skriveriene jeg siterte, på nettet.
          Og hvis jeg spekulerte litt videre så gjorde jeg det klart.
          Så det skal ikke være noe tull med de bloggpostene der.
          Du var i regjeringskvartalet 22/7?
          Du skulle kanskje se om frimurervennen din gjorde jobben sin da?
          Jan er jo en versjon av Johannes, og johanitterne har jo Johannes-losjer og Johanitterordenen.
          Samtidig så var Breivik i en Johannes-losje vel.
          Selv om det jo ikke finnes noe bevis for det.
          Men du tar kanskje på deg skylden her på vegne av johanitterne?
          Med johncons-blogg hilsen
          Erik Ribsskog
          PS.
          Jens Stoltenberg var å så romatisk film, sammen med Kjetil Try.
          Så det er vel derfra de homseryktene om Jens Stoltenberg stammer fra.
          Det var også en jeg prata med på kontakttelefonen på 90-tallet, som sa at en minister hadde en sønn som var bifil og som hadde tatt han kontakttelefon-karen i rumpa, mens han pulte på dama til Jens, eller hvem det var.
          Men jeg tørr ikke å si dette sikkert, at dette er Jens Stoltenberg.
          Jeg bare sier det jeg har hørt.
          Jens er jo også en versjon av navnet Johannes.
          Så det er jo også johanitter-navn.








          Bloggarkiv

          Populære innlegg

          Om meg

          Bildet mitt
          Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

          Totalt antall sidevisninger

          Etiketter