Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. oktober 2012

Jeg sendte en e-post til Norgesgruppen






Gmail - Problemer med Meny Kalbakken








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Problemer med Meny Kalbakken










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Oct 16, 2012 at 2:08 PM





To:
levreg@norgesgruppen.no


Cc:
ica@ica.se







Hei,

jeg jobbet som butikksjef, på Rimi Kalbakken, i 2000 og 2001.

Og den første åpningsdagen, i 2001, så dukket det opp en slags patrulje, fra Meny Kalbakken, på Rimi Kalbakken.

Det var to Securitas-folk og en leder vel.


De spurte om vi hadde sett en butikk-tyv, som de leita etter.

Og lederen prata med min låseansvarlig Bjørnar, om butikken gikk bra.

De skreik mellom kassene og tørrvareavdelinga.


Og Bjørnar svarte at butikken gikk bra.

Men dem ignorerte meg, som var butikksjef.

Kanskje fordi jeg ble veldig kua, på den her tida, av distriktsjef Anne Neteland, osv.



Dere la kanskje merke til at plakatbukkene jeg bestilte, ble satt ut på tvers, av mine kolleger, når jeg begynte seint.

Så det var kanskje sabotasje?

Jeg ble lurt i en felle av distriktsjef PØF i Rimi, og har prøvd å klage til driftsdirektør Rune Hestenes, om dette, i 2001.

Men uten å lykkes.

Hvorfor underminerte dere meg, ved å snakke med min låseansvarlig istedet for med meg?

Trengte dere å sende så mange folk inn i butikken.

Dere kunne kanskje ha tatt en telefon?


Jeg kjenner også en 'Titten Tei', fra HV, som er fiskedisk-sjef, på Meny Carl Berner.

Eller, han var ihvertfall det, i år 2001.

Kjenner også tidligere butikksjef i Rimi, Irene Ottesen, fra da vi begge var assistenter, på Rimi Bjørndal.

Hu har visst begynt i Meny nå.

Kjenner også butikksjef Tom, fra Kiwi St. Hanshaugen og Lørenskog, og LSK-fansen.

Gjennom min tremenning Øystein Andersen, fra Lørenskog.

Bare lurte på hva denne patruljeringa deres skyldes.

Med hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter