Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. oktober 2012

Jeg sendte en påminnelse til Justisdepartementet






Gmail - Påminnelse/Fwd: Klage på Statens Sivilrettsforvaltning/Fwd: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Påminnelse/Fwd: Klage på Statens Sivilrettsforvaltning/Fwd: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Oct 27, 2012 at 2:31 PM





To:
postmottak@jd.dep.no







Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender derfor en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/9/1
Subject: Klage på Statens Sivilrettsforvaltning/Fwd: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: postmottak@jd.dep.no


Hei,


jeg ser på Wikipedia at Statens Sivilrettsforvaltning er underlagt Justisdepartementet.

Så jeg sender en klage på Statens Sivilrettsforvaltning, til dere.

Siden Statens Sivilrettsforvaltning ikke svare på mine e-poster.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/28
Subject: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: post@sivilrett.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har fått noe svar fra dere, på tross av tidligere sendt e-post og påminnelse.

Sender derfor en ny påminnelse.

Sender også kopi til Sivilombudsmannen, siden de kanskje er interessert i dette, at etatene ikke svarer borgerne.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/3/18
Subject: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: post@sivilrett.no


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/2/29
Subject: Søknad om rettferdsvederlag
To: post@sivilrett.no


Hei,

jeg skjønner at jeg ikke kommer noen vei, i min omsorgssvikt-sak, mot min far.

(Politiet vil ikke etterforske, og jeg får ikke Fri Rettshjelp).

Så jeg søker herved om rettferdsvederlag/billighetserstatning, siden min far lot meg bo alene, (på Bergeråsen, i Nordre Vestfold), fra jeg var ni år, til jeg ble myndig, uten at det offentlige gjorde noe.


Mvh.

Erik Ribsskog
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter