Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. oktober 2012

Jeg skal visst på jobbintervju nå






Gmail - RETAIL STORE MANAGER








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










RETAIL STORE MANAGER










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Oct 15, 2012 at 4:10 PM





To:
Dominic <dominic@bapuk.org.uk>







Hi,

ok, I'll be there tomorrow at 10.45 AM.

Thanks for the e-mail!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Oct 15, 2012 at 12:17 PM, Dominic <dominic@bapuk.org.uk> wrote:

Hi Erik,

Following our conversation I would like to confirm interview appointment for tomorrow 16th October, at 10 45am.

The interview will take place at:
BAP

127 George Street,
Altrincham

WA14 1RN.

If you are driving, use Regent Road car park, if travelling by public transport we are at the far end on the pedestrian shopping street (George Street).

If you can bring any information that you feel is relevant to the role. For more information on BAP, please follow the link below to our website.

Regards,

Dominic.


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 26 September 2012 17:05
To: dominic@bapuk.org.uk
Subject: RETAIL STORE MANAGER

Hi,

I read about this vacancy on the Jobcentre website, and I wanted to please apply for this job.

I've worked ten years as a leader, (four years as a Shop Manager, four years as an Assistant Manager and two years as a Key Holder), in Rimi, (owned by ICA and Ahold), in Oslo and Ski, in Norway.


I've studied Information Management, (including many business-modules), for two years, at an academy named NHI, in Oslo, in the late eighties and early nineties.

I also have a degree in IT, from Oslo University College, where I studied from 2002 to 2004.
I attach my CV and hope to hear back from you!
Yours sincerely,


Erik Ribsskog


No virus found in this message.
Checked by AVG - www.avg.com
Version: 2012.0.2221 / Virus Database: 2441/5293 - Release Date: 09/26/12









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter