Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. november 2012

Jeg fortsetter å søke på jobber. Denne gang som Shop Manager






Gmail - SHOP MANAGER - LIVERPOOL








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SHOP MANAGER - LIVERPOOL










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Nov 2, 2012 at 3:55 PM





To:
hr@greenhalghs.com


Cc:
Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>







Hi,

I read about this vacancy on the Jobcentre website, and I wanted to please apply for this job.

I've been working as a Shop Manager, in Rimi, (owned by ICA and Ahold), in Norway, in three different shops, (Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken and Rimi Langhus), from 1998 to 2002.


I had good results, when working as a Shop Manager, I even won a prestigious Shop Management-competition, named 'Rimi Gullårer', when I worked as a Shop Manager, at Rimi Langhus, in 2001, and got a pen and a fine letter from Forbes-billonaire and Rimi-founder Stein Erik Hagen.


I also have a degree in IT, from Oslo Univeristy College, after studying there, from 2002 to 2004. And I've also studied Information Management, (IT and Business), for two years, at Norwegian College of Information Technology, (NHI), in the late eighties and early nineties.


I attach my CV, and hope to hear back from you!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog




CV - Erik Ribsskog.doc
33K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter