Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. november 2012

Jeg sendte en klage til firmaet Energipartner AS






Gmail - Klage på deres søk på Google








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på deres søk på Google










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Nov 6, 2012 at 5:02 PM





To:
post@epas.no







Hei,

har dere ei sekretærdame, (eller noe), hos dere som søker om min penis, på Google?

'har erik ribsskog penis'.

'har du liten penis erik ribsskog?'.


(Se vedlagte bilder fra mitt tracking-cookie-program).

Hva slags spørsmål er dette?

Hvis vi ikke hadde hatt 'russisk' politi i Norge, så ville jeg anmeldt dette for æreskrenkelser.


Men Norge har visst gått over til russisk kultur, og 'vest-russerne' synes visst slike fornærmelser er greit.

Jeg vil ha erstatning av dere for disse æreskrenkelsene.



Men jeg er vestlig og ikke tilhenger av 'Den Siste Sovjetstat'.

Så jeg ville ikke prøvelåne den kåte 'sekretær-hora' deres, (eller noe sånt).

(Som vel er russisk skikk.

Hvis det er den skikken dere følger hos dere.

Selv om jeg ikke vet hvilken bedriftskultur dere har

Men jeg har hørt at det er mye rart som foregår, når det gjelder sekretærer og sånn, i Oslo.


Av ei Sande-dame som het Lise, i 1989, var det vel.

Ei som søkte kontorjobber, i Oslo).

Jeg vil ha kroner og øre.

Så kan jeg kjøpe meg hva jeg vil for disse pengene.


Jeg vil ha hundre tusen for hver æreskrenkelse.

Altså 200.000 kroner.

De kan sendes til min PayPal-adresse: eribsskog@gmail.com.


Lykke til med å sparke sekretær-dama deres.

(Eller hvem som har stått bak dette).

Erik Ribsskog




2 attachments
opptatt av penis.JPG
142K
opptatt av penis 2.JPG
159K








PS.

Her er vedleggene:

opptatt av penis

opptatt av penis 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter