Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. november 2012

Jeg sendte en ny e-post til DML






Gmail - Complaint/Fwd: Your letter of 5/11, (Your ref: 47998755)








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Complaint/Fwd: Your letter of 5/11, (Your ref: 47998755)










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Nov 16, 2012 at 2:56 AM





To:
contact@dmpay.co.uk


Cc:
Q&A <contactus@cccs.co.uk>







Hi,

I'm refering to your letter from 12/11, (which I attach), which I recieved two days ago.

You write: 'You have failed to respond to the Default Notice that was sent to you recently'.


This isn't true.

I sent you an e-mail on 8/11 about this.

(See the forwarded e-mail below).

So I wanted to please complain on that your company is disorganised.


One hand don't seem to know what the other hand does, (so to speak).

Perhaps you would be so kind as to delete my debt with you?

(To compensate for wasting my time here).


Hope this alright!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Nov 8, 2012 at 10:49 PM
Subject: Your letter of 5/11, (Your ref: 47998755)
To: contact@dmpay.co.uk
Cc: Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>, CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>


Hi,

I'm refering to your letter from 5/11, which I attach.

The Jobcentre haven't sent me my five latest Jobseekers Allowance-payments, for no good reason.


I do my Jobseeking like the Jobcentre have previously told me they want me to do it, every week.

I have not been informed by the Jobcentre when they are going to start sending me my Jobseekers Allowance again.

And I no money for cutting my hair, or taking the train to job-interviews eighter.


So maybe Barclays can give me a loan, untill someone have cleaned the problems at the Jobcentre up?

I also have an insurance-case against Barclays, since where I used to live, in Leather Lane, in Liverpool, (untill August last year), I was thrown out, after I wasn't sent a letter, for a court-hearing, so most of my stuff was kept by the landlord, after the Police broke in to my flat.


But I don't have money to buy stamps, so I haven't gotten to send about this to Barclays insurance-department.

But you are perhaps a department of Barclays?

Then perhaps you could send about this to Barclays Bank, (the loan-application), and Barclays Insurance, (about the problems in Leather Lane, with the Landlord there).


I'll pay the bill as soon as I get some money.

Sorry about the problems with this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog






nytt brev DML.jpg
126K








PS.

Her er vedlegget:

nytt brev DML

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter