Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. november 2012

Mer fra Facebook











  • Jeg kan desverre ikke låne deg noe penger, jeg er arbeidsledig for øyeblikket og det lille jeg får må jeg bruke på min familie.
    Beklager så mye Erik.
    Synes det er synd å høre at tingene er enda mer kompliserte for deg nå en før.
    Kanskje det er på tide å reise tilbake til Norge å få litt hjelp?
    Du får ha lykke til Erik og beklager, men jeg er helt blakk!
    sorry!
    mvh
    christian






    • Ok,
      syntes jeg leste et sted at du jobba for hurtigruta sin Facebook-side, i England.
      Det var trist å høre at du også er arbeidsledig.

      Jeg får si fra hvis jeg hører om grafisk design jobber osv. etterhvert.
      Kanskje du selv bør dra tilbake til Norge å få litt hjelp?
      Jeg har vel forklart hvordan situasjonen er?
      Hvordan går det med broren din Petter, er han fortsatt på det hjemmet for narkomane?
      Mvh.
      Erik Ribsskog
      PS.
      Har du noe tilbakemelding på min nettbutikk, som jeg har laget selv, i det siste:









      Bloggarkiv

      Populære innlegg

      Om meg

      Bildet mitt
      Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

      Totalt antall sidevisninger

      Etiketter