Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. november 2012

Mer fra popstjernen Dag Anders Rougseth






  • onsdag






  • Hallå Dagga,
    kan du låne meg noen penger til mat?
    Jeg blir tulla med av the Jobcentre i Liverpool.
    Hva het hu 'Vestlands-dama' forresten, som vi var på gruppe med, på begynnelsen av første semester, på HiO IU?
    Mvh.
    Erik Ribsskog


    • I dag




    • Klart det Erik
      Bare send meg kontonummer, IBAN nummer, adresse og telefonnummer så sender jeg deg en hundrelapp jeg.
      Nei hu vestlandsdama har jeg glemt navnet på gitt
      dagga




      • Hei Dagga,
        takk for svar!
        Jeg fikk noen hundre pund inn på kontoen i slutten av forrige uke, så krisen er avblåst, for å si det sånn.

        Kanskje jeg maser, hvis det blir krise igjen.
        Var det ikke sånn, at kameraten til kjæresten til hu Vestlandsdama, var han som ble knivdrept, i Pilestredet, det første studieåret vårt?

        Hvordan går det med musikken, er det snakk om noe gjenforening av Autopulver?
        Liverpool sliter på tabellen iforhold til Everton, i år.
        Du ville jo vedde hvert år på hvem som kom høyest av Liverpool og Everton, og vant en kasse øl, begge årene, og det tredje året, så kom Everton over Liverpool, men da studerte jeg i Sunderland osv.
        Du får hilse Guro i Uelandsgate der, hvis du er vaktmester der enda.
        Mvh.
        Erik Ribsskog
        PS.
        Hva synes du om min nettbutikk-løsning, som jeg har utviklet selv, her i England, i år og i fjor?:

        PS 2.
        Har problem med at jeg ikke får arven min, etter bestemor Ingeborg.
        Kan du ringe tante Ellen i Stavern og høre hva hu driver med?

        Bestemor Ingeborg døde i 2009 og jeg sitter fattig her i England, enda hu var etter Adeler og Gjedde og hadde mase verdifult innbo.
        PS 3.
        Får heller ikke Tingretten i Drammen til å selge del av en eiendom, som jeg har arvet, i Holmsbu.
        Si fra hvis du kjenner noen innen eiendom som kunne fiksa det.
        PS 4.
        Skrive mine memoarer og har kommet til HiO IU-tida nå.
        Hvis jeg skriver noe du ikke er enig i fra HiO IU-tida, så kan du si fra, så kan jeg publisere din versjon på bloggen min ihvertfall, hvis du ønsker det.

        Her er mer om min bok-produksjon:









        Bloggarkiv

        Populære innlegg

        Om meg

        Bildet mitt
        Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

        Totalt antall sidevisninger

        Etiketter