Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. desember 2012

Enda fler e-poster fra Philip Gabrielsen

Noname 201   Noname 202   Noname 203   Noname 204   Noname 205   Noname 206   Noname 207   Noname 208   Noname 209   Noname 210   Noname 211   Noname 212   Noname 213   Noname 214   Noname 215   Noname 216   Noname 217   Noname 218   Noname 219   Noname 220   Noname 221   Noname 222   Noname 223   Noname 224   Noname 225   Noname 226   Noname 227   Noname 228   Noname 229   Noname 230   Noname 231   Noname 232   Noname 233   Noname 234   Noname 235   Noname 236   Noname 237   Noname 238   Noname 239   Noname 240   Noname 241   Noname 242   Noname 243   Noname 244   Noname 245   Noname 246   Noname 247   Noname 248   Noname 249   Noname 250

PS.

Linkene ovenfor blir åpnet i et eget vindu.

PS 2.

Fra dagens bolke, med 'Philip Gabrielsen e-poster', så synes jeg at det mest spesielle, var denne indiske vandalen, som de sliter med, på norsk Wikipedia, for øyeblikket.

Man kan se det, (synes jeg), at når verden blir mer og mer globalisert, så blir den litt som en landsby, og nordmenn blir mer kjent, enn tidligere, siden de får seg jobber i Verdensbanken, osv.

Så sånn er det.

(Virker det som).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

indisk vandal tuller på wiki

PS 4.

Forresten, så kan jeg jo ta med mer om det nå.

At da jeg for noen år siden prøvde å ta opp problemene, på norsk Wikipedia, på Wikipedia sine engelskspråklige irc-kanaler.

(Altså det at Philip Gabrielsen aka. Flums, hadde sagt det, at Orkla, hadde nektet meg å skrive, på norsk Wikipedia.

Og at jeg ble mobbet fælt av Wikipedia-administratorer).

Så var det ingen som hørte på meg.

(På disse irc-kanalene).

Og det var fordi at det plutselig dukka opp en brite eller amerikaner der, som sa at Norge var et veldig homogent land.

Og at nordmenn var redde for meg, (siden jeg bor i utlandet da, antagelig).

Men i virkeligheten, så er jo dagens nordmenn vant med indiske vandaler, osv.

Og Norge er jo rimelig flerkulturelt, (ihvertfall i Oslo-området, osv.), må man vel si.

Så man må vel si det sånn, at de amerikanske Wiki-administratorene.

(Som jo befinner seg et helt verdenshav unna Norge og Europa).

De ble utsatt for 'bull-sh*t', fra en antagelig britisk Wikipedia-sjef, da.

(Noe sånt).

For Norge er jo ikke Grønland, for å si det sånn.

Nordmenn har jo reist rundt i verden siden vikingtiden, (mener jeg).

Så at nordmenn skal være redde for en eksilnordmann, som meg.

Fordi at de er som en gjeng eskimoer, som ikke tørr å gå ut av landsbyen sin.

(Eller noe lignende).

Nei, det blir for dumt, synes jeg.

Så her er det noe 'serious bull-sh*t', som foregår, hos Wikipedia.

Både i Norge og internasjonalt, (vil jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter