Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. desember 2012

Fler e-poster fra Philip Gabrielsen

Noname 101   Noname 102   Noname 103   Noname 104   Noname 105   Noname 106   Noname 107   Noname 108   Noname 109   Noname 110   Noname 111   Noname 112   Noname 113   Noname 114   Noname 115   Noname 116   Noname 117   Noname 118   Noname 119   Noname 120   Noname 121   Noname 122   Noname 123   Noname 124   Noname 125   Noname 126   Noname 127   Noname 128   Noname 129   Noname 130   Noname 131   Noname 132   Noname 133   Noname 134   Noname 135   Noname 136   Noname 137   Noname 138   Noname 139   Noname 140   Noname 141   Noname 142   Noname 143   Noname 144   Noname 145   Noname 146   Noname 147   Noname 148   Noname 149   Noname 150

PS.

Linkene ovenfor åpnes i et eget vindu.

PS 2.

Etter å ha lest denne bolken, med e-poster, fra Wiki-adminenes hverdag.

Så er det som sitter igjen på minnet, at de har problemer med ukultur, i Wikipedia, (virker det som).

Nemlig ved at de nye skribentene blir mobbet av de mer erfarne, da.

Noe jeg selv synes at jeg opplevde, da jeg begynte å skrive på Wikipedia, for fire-fem år siden, (var det vel).

Og etter å ha blitt hakket på en gang, så ble jeg liksom stemplet, som en problem-maker der, da.

Og dette ble så mer og mer blåst opp, så tilslutt, så ble jeg bannet, bare jeg skrev et ord der liksom, da.

Så jeg må si at jeg kjenner igjen dette med ukultur, på Wikipedia, litt.

Og de siste årene, så har jeg holdt meg langt unna Wikipedia.

(For å si det sånn).

Jeg har bestemt meg for å heller prøve å være uavhengig, (av Wikipedia og andre), og fokusere på johncons-blogg, da.

(Så dette med at jeg har skrevet litt på Wikipedia og Dagbladet sitt kommentarsystem, osv.

Det må jeg vel kalle for noen relativt små feilskjær.

Iforhold til hovedfokuset mitt, som er å drive med johncons-blogg, (og å være uavhengig), da).

Så jeg syntes at jeg kjente meg litt igjen, da jeg nå nettopp leste om dette med ukultur, på Wikipedia, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Så også at det ble skrevet, i et par av e-postene, at fotballspilleren Frode Olsen visstnok hadde gjort noe galt, forresten.

Jeg vet ikke om det er så kjent?

Hm.

PS 4.

Og hvorfor Philip Gabrielsen har sendt meg alle disse 800 e-postene, det veit jeg ikke.

Men han er jo sønn av tidligere næringsminister Ansgar Gabrielsen, da.

(Hvis jeg har skjønt det riktig, ihvertfall).

Og Philip Gabrielsen, han er vel høyt oppe, i Wiki sine styrer, osv.

Men Philip Gabrielsen, han skrev jo på Wikipedia, (for noen år siden), at Orkla ikke likte, at jeg skrev der.

Men dette ble da kalt for en 'practical joke', av Wiki-admin Jeblad.

Så nå har altså Philip Gabrielsen begått enda en ny practical joke, da?

Og sendt meg bortimot tusen e-poster om Wiki-admin-enes vel egentlig hemmelige arbeid?

Er virkelig Philip Gabrielsen en så stor tullebukk, som Jeblad vil ha det til?

Og hvorfor har isåfall Wikipedia en så stor tullebukk, så høyt plassert, i sin organisasjon?

(For det virker jo fra e-postene som at de har mange dyktige folk der, for å si det sånn).

Så hva holder egentlig Philip Gabrielsen aka. Flums, Jeblad og Wikipedia på med?

Det undrer meg litt, må jeg si.

Men Philip Gabrielsen er jo kjent.

Siden faren har vært minister, og siden han selv jo er høyt plassert i Wikipedia.

Så jeg har valgt å likevel begynne å publisere disse e-postene, om Wiki-adminene sin hverdag, da.

Selv om jeg må innrømme at jeg ikke skjønner helt hvorfor Philip Gabrielsen; (som jeg ikke hadde hørt navnet til engang, før han skrev på Wikipedia, at Orkla ikke likte, at jeg skrev der. Og som jeg ikke er på talefot med, etter at han deretter bannet meg, fra Wikipedia, og også skrev noen trusler mot meg, (hvis jeg husker det riktig), på sitt nettsted), har sendt meg alle disse e-postene.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

kødd fra wiki admin Flums

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2009/05/rumpa-til-stoltenberg.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter