Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Monday, 8 October 2012

Min Bok 5 - Kapittel 80: Storefjell år 2000

Da jeg satt på Rimi-bussen, opp til butikksjefseminar, på Storefjell, høsten år 2000.

Så var det allerede bestemt at jeg skulle bli den nye butikksjefen, på den store Rimi-butikken Rimi Kalbakken, i Anne Neteland sitt distrikt.

Men jeg kjente ikke Anne Neteland så bra.

Så det var kanskje derfor, at jeg hadde sovet dårlig, dagen før bussen opp til Storefjell skulle gå.

Og på bussen, der satt Thomas Kvehaugen og Kristian fra Rimi Ryen, (altså 'homseguttene' fra PØF sin rafting-tur, til Dagali), og skøya med meg, sånn at jeg ikke fikk sove noe, på turen opp til 'Dalom', da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg husker også at Kjell Korsmo, (Rimi sin guru når det gjaldt butikkdatasystemet), satt ikke så langt unna meg, på bussen, da.

Og at en dame, (som satt ved siden av han vel), gratulerte han, med at de nye lablene, (som var gule vel), hadde blitt så fine.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg husker at jeg satt ikke så langt unna diskoteket der, på Storefjell.

Og at jeg spurte de andre butikksjefene om hvordan Anne Neteland var å ha som sjef.

(Etter at noen hadde fortalt meg det vel, at Anne Neteland var over tredve.

Men at hu fortsatt likte å ha sex med andre Rimi-folk osv., på fester og sånn, da.

Etter at jeg hadde vært på et vorspiel, (eller noe), på et hotellrom vel.

Hvor min Nokia 3210-mobil, falt ut av lomma mi, da.

Så jeg måtte få noen av hotellpersonalet, til å slippe meg inn, på det vorspiel-rommet igjen, for så å finne mobilen min, som hadde glidd inn under en seng, (eller noe sånt), da.

Så det var rimelig flaks da, at jeg klarte å huske hvilket rom jeg hadde vært på.

For de vorspiel-folka, de klarte jeg ikke kommunisere noe særlig med, (husker jeg).

Og dette om Anne Neteland, det ble vel sagt, mens vi gikk fra det vorspiel-rommet og bort til ved diskoteket, da.

Før jeg merka at jeg hadde mista mobilen min, da.

Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg brydde meg ikke så mye om det ryktet som jeg hadde blitt fortalt.

Om at Anne Neteland likte å knulle med andre Rimi-folk, på fester, osv.

For jeg hadde jo som prinsipp, å ikke blande business and pleasure, (for å si det sånn).

Men jeg var fortsatt litt nervøs, da.

For å jobbe som butikksjef på en stor butikk, som Rimi Kalbakken.

Det er jo ikke bare bare, liksom.

Så jeg tenkte at jeg kunne jo gå bort til distriktsjef Anne Neteland.

Og spørre om hun hadde en drikkebong jeg kunne få.

Liksom bare for å bryte isen, da.

(For jeg hadde nok penger i lommeboka mi, til å kjøpe øl selv, liksom.

Det var ikke derfor jeg spurte, liksom.

Men jeg syntes nok det, at å bare ha en kort telefonsamtale, før man begynte i en jobb, som butikksjef, på en stor Rimi-butikk, kanskje var litt i minste laget, da.

Og hverken PØF eller Anne Neteland hadde snakket til meg om lønnen, for eksempel.

Men jeg regna med at jeg kom til å få 300.000 i året som butikksjef på Rimi Kalbakken, da.

Siden jeg visste at han Kenneth, som var butikksjef der før meg, hadde fått det, da.

Noe som jo David Hjort hadde fortalt meg, en tid før det her).

Siden vi ikke hadde hatt noe møte, om at jeg skulle begynne som ny butikksjef, på Rimi Kalbakken.

Men bare en kort telefonsamtale, da.

Så jeg forlot bordet hvor jeg satt sammen med noen andre butikksjefer, da.

Og så gikk jeg bort til Anne Neteland, som stod i nærheten av butikksjefene 'sine' vel, et stykke unna, da.

Og så spurte jeg Anne Neteland om jeg kunne få en drikkebong, da.

Siden jeg skulle begynne å jobbe i hennes distrikt, liksom.

Men det fikk jeg ikke, da.

'Har ikke PØF drikkebonger, da', svarte vel hu.

(Noe sånt).

Så jeg fikk ikke noe drikkebong, av Anne Neteland, da.

Men jeg gikk vel sånn halvveis sjokkert, tilbake igjen, til bordet, der de andre butikksjefene satt, da.

Og så fortalte jeg til de, at jeg ikke hadde fått noen drikkebong, av Anne Neteland, da.

Og så sa jeg vel ganske høyt at jeg bekymra meg litt over hvordan denne jobben, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, kom til å gå, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

På det her Storefjell-oppholdet så bodde jeg på samme rom som David Hjort sin tidligere sjef Frode, (husker jeg).

Frode var vel butikksjef på Rimi Bøleråsen, på den her tiden, (tror jeg).

(Noe sånt).

Og Frode hadde en kone, som han pratet med på mobilen hele tiden, husker jeg.

(Om alt mulig, virka det som for meg).

Og jeg husker at vi så en landskamp i fotball, på det her hotellrommet.

(Og en tredje butikksjef dukka også opp på hotellrommet vårt, for å se den kampen, vel).

En landskamp som Norge vant etter en scoring av en ganske ukjent spiller, vel.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jan Graarud hadde også fått seg ei kone.

Han introduserte meg for ei ung butikksjefdame, (tror jeg at hu var), som han hadde blitt samboer med ihvertfall, vel.

På fredagen der, (var det vel), mens de satt cirka der hvor Liv fra Rimi Karlsrud hadde fått sjokk.

Da jeg spurte henne om hva hu syntes om Magne Winnem, et par år før det her.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

På lørdagen, så var jeg kanskje litt tufs.

For jeg hadde nemlig tatt med meg den brune 'Storefjell-jakka' mi, som jeg hadde kjøpt på Oslo City vel, et par år før det her, da.

(Like etter at jeg ble butikksjef, da).

Men det jeg ikke hadde visst om.

Det var at PØF hadde fått trykket opp noen hvite gensere, til alle i hans distrikt, da.

For vi skulle på noe sånn slags rebusløp, (eller noe), litt bortenfor parkeringsplassen der og sånn, da

Så jeg dreiv og lurte på om jeg skulle ha den hvite genseren utapå jakka, eller under jakka, da.

Og jeg prøvde først å ta genseren utapå jakka, da.

(For jeg var kanskje litt fyllesyk).

Men det ble for teit da, fant jeg ut.

Så jeg tok av meg genseren og jakka, og tok så på meg først genseren og så jakka, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mens jeg stod og lurte på det her med genseren og jakka.

(Foran hovedinngangen til hotellet der).

Så stod det over hundre folk der, (eller noe), og ventet på at 'lekene' skulle begynne, da.

(Noe sånt).

Og da, så var det noen som ropte sånn som 'Tom-gjengen' noen ganger gjorde.

Nemlig at de ropte om 'fugla', osv.

(For LSK blir jo kalt for kanarifugla, eller fugla.

Siden de har svarte og gule drakter vel.

Noe sånt).

Og da, så var det en fra Lillestrøm, i staben, eller noe.

Som begynte å rope et annet Lillestrøm-rop, da.

Han ropte: 'Hvem er vi?'.

For han ville at de som hadde ropt noe om 'fugla', skulle svare 'kanari', da.

(For jeg har sett en kamp mellom Vålerenga og Lillestrøm.

På Bislett.

Som tippekommisjonær.

Da Lillestrøm vant 5-1, eller noe.

Så jeg husker de her sangene, til LSK-fansen, da.

Og Tom-gjengen og Glenn Hesler, de dreiv også noen ganger å prata om fugla, og sånn, da).

Og da spurte ambulerende og handy-man Svein Erik om hva som foregikk, da.

Og da svarte jeg, (som jo hadde hørt de her sangene før), at det var noen Lillestrøm-fans, som ropte, da.

Så neste gang han fra hovedkontoret ropte: 'Hvem er vi?'.

Så ropte Svein Erik tilbake: 'Idiot fra Lillestrøm!'.

(Siden Svein Erik antagelig holdt med Vålerenga da sikkert.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og rebusløpet dette året, det var helt sinnsykt omtrent, (sånn som jeg husker det).

Vi måtte stå som en sånn kinesisk akrobat-tropp cirka, ved en post, (husker jeg).

Og jeg var var øverst da, i en slags menneskelig pyramide nesten, (må man vel kalle det).

Og jeg hadde jo hatt en kneoperasjon, og likevel så måtte jeg klatre i et sånt klatrestativ og sånn da, (husker jeg).

(Så det er vanskelig å forstå hva dette har med butikkdrift å gjøre, må jeg si.

Men det er kanskje en unnskyldning som noen på hovedkontoret bruker, for å komme seg bort fra kona si en helg, da.

Det er mulig).

Og jeg mener at jeg overhørte det, på slutten av konkurransen, at Jon Bekkevoll sa at en butikksjef hadde slått trynet, i en stein, på den 'akrobat-posten', (eller noe sånt).

Og at det var blod overalt og sånn, da.

(Hvis jeg hørte det riktig, da).

Og selv om jeg ikke syntes at vårt distrikt gjorde det så bra.

Så vant vi hele konkurransen da, (viste det seg).

(Jeg mener at det må ha vært dette året, ihvertfall).

Og vi vant en CD-walkman hver, da.

Men det var ikke nok premier, til alle, da.

Så jeg som gikk bakerst, for å motta premie, jeg fikk Svein Erik sin premie, av Jon Bekkvoll da, (mener jeg å huske).

Uten at jeg skjønte så mye av det.

Men Svein Erik var kanskje nesten som en ansatt ved hovedkontoret, da.

(Siden han var ambulerende).

Det er mulig.

Litt rart ble det her, ihvertfall.

Og da jeg kom tilbake til Oslo igjen, så ga jeg den CD-walkman-en i gave til Pia sin sønn Daniel da, (husker jeg).

Som var fem år, eller noe, på den her tida, vel.

For Pia mente at han var gammel nok til å høre på walkman, da.

(Hvis jeg husker det riktig).

For jeg hørte jo mest på musikk i bilen eller fra PC-en, på den her tiden, (for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og på kvelden, på lørdagen, (må det vel ha vært).

Så stod Charlotte, (fra Rimi Nylænde og Min Bok 4), og bøy seg fram, (hvis jeg skjønte henne riktig, ihvertfall).

Hu ville ihvertfall ha meg med ned i svømmebassenget, husker jeg at hu sa.

Sammen med en hel gjeng, vel.

Men jeg hadde ikke tatt med badetøy, forklarte jeg vel.

Men det gjorde ikke noe, sa Charlotte.

For hu hadde heller ikke tatt med seg badetøy, forklarte hu.

Men hu hadde fått låne et par boksershorts, av Kenneth, som hu skulle sprelle rundt i, nede i bassenget, da.

Men jeg syntes at det her ble litt useriøst da, å svømme rundt i underbuksa, i det bassenget, på Storefjell, da.

(Som jeg aldri har prøvd forresten.

Og som jeg ikke visste hvor var engang).

Så jeg droppa det, da.

For jeg likte ikke han Kenneth så bra heller, (for å være ærlig).

Og jeg tenkte vel også mye på den nye jobben min da, på Rimi Kalbakken.

Og hu Charlotte, hu syntes jeg at det var vanskelig å skjønne seg på, noen ganger.

For jeg skjønte aldri om hu tulla med meg, eller ikke, da.

Selv om hu en gang fortalte meg det, (husker jeg), at det var på grunn av meg, at hu prøvde å få seg en karriere, i Rimi.

Siden jeg hadde motivert henne, (eller noe sånt), som assistent på Rimi Nylænde, da.

Men jeg var ikke sikker på om hu tulla med meg, for å være ærlig.

Og hu Charlotte, hu jobba vel som butikksjef, på Rimi Kolbotn, (på den her tida), tror jeg.

Hvis jeg ikke tar helt feil, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og han Kristian, fra Rimi Ryen.

(Eller om det var på Rimi Askergata, at han var butikksjef).

Han begynte å tulle med meg, i forelesningssalen der, på lørdagen, (må det vel ha vært).

For han dro meg med ned, til like ved der Johannes Hagen og dem satt, (på de fremste radene, til høyre der), husker jeg.

(Av en eller annen grunn).

Og så sa han til meg det at han hadde 'dratt meg med ned til ulvene', (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, på St. Hanshaugen.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 5.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

PS.

PØF satt forresten og skrøyt fælt av meg, under middagen, på fredagen, husker jeg.

Han sa det, at i min butikk, så visste alle alltid hva de skulle gjøre.

Mens noen andre butikksjefer, (Renate fra Rimi Ryen med flere vel), måtte sitte og høre på, da.

(Hvis jeg husker riktig, ihvertfall).

Og PØF sa også det, (under den samme middagen vel), at hvis noen av hans butikksjefer ble overarbeidet, så fikk de ekstra ferie da, (eller noe sånt).

(Noe sånt).

Og Hege Grymyr, hu maste vel på PØF, om at han måtte ta på seg noe annet, enn en t-skjorte, som han gikk i, etter at vi dukket opp, med bussene fra Oslo, på fredagen der, (mener jeg å huske).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og hu Renate.

Hu som jobba som en slags butikksjef på Rimi Ryen, vel.

(Hvis det ikke var han Kristian, (fra Arvika-turen), som jobba som en slags butikksjef der, da.

Det husker jeg ikke helt nøyaktig nå, dessverre).

Hu dreiv og prata en del om sex, på den rafting-turen til PØF, forresten.

Hu nevnte ting som at gutter også hadde et g-punkt, (og sånn), husker jeg.

(Selv om hu hadde en samboer i Oslo, vel.

Fikk jeg inntrykk av ihvertfall.

Muligens en som også het Erik, (altså det samme som meg).

Men det husker jeg ikke helt nøyaktig).

Så hu Renate, hu var altså som Rimi sitt svar på Dr. Ruth cirka, på Dagali der.

Men jeg fikk ikke med meg at hu liksom underviste noe særlig om sex, på Storefjell også.

Men jeg var kanskje ikke på de riktige nachspielene, da.

Det er mulig.

(Hvis hu ikke tok det litt roligere, når det gjaldt sex-pratinga, oppe på Storefjell, da.

Hvem vet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en ny e-post om budsjett






Gmail - Update/Fwd: *****7867/Fwd: CCCS







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Update/Fwd: *****7867/Fwd: CCCS









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Oct 8, 2012 at 1:14 AM




To:
offers@wescot.co.uk


Cc:
contactus@cccs.co.uk





Hi,

on Saturday I got a letter from Nelson Guest & Partners Solicitiors, witch I attach a scanned copy of.

I'm don't have the chance to pay 50% of the dept, av the moment, unfortunately.


I'm repeating my offer of a token-payment-arrangement again.

(Which I've done many times earlier).

I hope you can 'stop messing around' now, (like I think I have to call it), and just accept my token-payment-offer, like the other companies have done.


I don't understand why you do so much 'mumbo-jumbo' surrounding this.

This should be a straight forward tokey-payment agreement.

I hope the CCCS can tell you to stop with your funny letters and just accept my token-payment-agreement, which I have offered you, a million times, (to exaggerate, but anyway).


Captial One even have a football-cup named after you, but you don't seem to be a serious company.

It's like being on the candid camera to try get a token-payment-agreement agreed with you.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Oct 1, 2012 at 3:32 PM
Subject: Re: *****7867/Fwd: CCCS
To: offers <offers@wescot.co.uk>
Cc: Q&A <contactus@cccs.co.uk>


Hi,

it should be D3/49597867, (like I wrote in the subject-line in the e-mail I sent you on 20/9).

I repeat my token-payment offer on £1 a month, like I offer all my other creditors untill I find new employment.



Hope this is alright!

Best regards,



Erik Ribsskog



On Mon, Oct 1, 2012 at 8:30 AM, offers <offers@wescot.co.uk> wrote:



Good morning,


Please provide the wescot reference beginning with D3 or DM


Kind regards






Rebecca Stearman

Offers Administrator


email:  
offers@wescot.co.uk

Description: Description: Description: cid:image001.jpg@01CA4CD1.636A7F00



From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 28 September 2012 14:34
To: Correspondence Queries
Cc: offers
Subject: Re: *****7867/Fwd: CCCS

Hi,





thank you for your e-mail!

Yes, I send a copy of this e-mail to Wescot as a reminder of my token-payment-offer, of one pound a month untill I find new employement.



I thought it was like you write here, with the budget-form etc., from when I went to business-school, in the eighties.



Even if that was in Norway, I think business-law is mostly the same in the western world.



Mostly based on old British business-law, if I'm not mistaking.





Thank you very much for the help with this!

The information I sent to Capital One was a new token payment-offer after I had to move to Sunderland for some months last year.



If I remember it right.



I now found a letter on my blog, from Capital One, from 2009, when they also complained about my signature, (so this has happened in both 2009 and 2011), which I attach.





Thanks again for the advice!

Best regards,



Erik Ribsskog



On Fri, Sep 28, 2012 at 12:37 PM, Correspondence Queries <client@cccs.co.uk> wrote:




Hi Erick


Thank you for your email about your Wescot and Capital One accounts.


If you have concerns over the wording of the letter from Wescot, I would advise you to raise a complaint directly with them.


The complaint procedure can take up to 8 weeks and if you are unhappy with any response they give you, you can raise this further with the financial ombudsman service.


You don’t need to fill out the budget form that Wescot have sent you. You have advised them that you have already completed a budget with us. Both forms cover the
same areas. If you need a copy of the budget that you completed with us, please let me know as I can send this out to you. The budget can also be sent to Capital One.

I wouldn’t advise you to stop making payments towards the Wescot account. It is in your best interest and benefit that you carry on making a token payment. It will
show that you are willing to pay the account off.

If you don’t make a payment, the creditor can take further action.


I understand you would like to keep the contact in writing but it is also best that you call them to discuss your concerns. This will eliminate any responses about
them not receiving your letters.

You can ask for a Data Access Request from them which will provide you with all the notes made on your account. There may be a charge for this request.


Can you advise me what information you sent to Capital One for them to reject your signature? If your signature hasn’t changed, I would advise you to contact Capital
One and ask for a further explanation, i.e. are they comparing your signature to the signature on the original credit agreement?

Again, you can ask for a Data Access Request to see what has been noted on your account and there may be a charge for this request.


I hope this has been helpful.


If you have any further queries, please contact us on 0845 272 5400, lines are open 8am to 6pm, Monday to Friday, you can email us at
client.service@cccs.co.uk.

Kind regards





Paul Marshall

Correspondence Co-ordinator











From: Erik
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 26 September 2012 00:05
To: Correspondence Queries
Subject: Re: *****7867/Fwd: CCCS
Hi,





I've gone to business-school and letters shouldn't contain lies even if they are standard letters.




Here it's obvious that the standard letter is used wrongly.





I'm not making a token-payment here, you haven't read up.




Please escalate to your line manager.



Regards,





Erik Ribsskog






PS.




And I don't think it's a good idea to call these companies.



It's better to keep the correspondence in writing, so to keep documentation about what has been agreed.



PS 2.



You haven't commented on that Capital One told me my signature wasn't mine.



I want to please escalate this to your line-manager.




On Tue, Sep 25, 2012 at 10:33 AM, Correspondence Queries <client@cccs.co.uk> wrote:

Hi Erik

Thank you for contacting us about your account with Wescot.

Creditors will often send standard collection letters out to you. Standard letters will include certain phrases that may not fit entirely, such as "we have not received a reply".

Unfortunately even though you are making a token payment we cannot stop creditors from contacting you. You should continue to keep your creditors up to date with your financial situation and offer them the most fair and reasonable offer you can.

It may be best to call your creditors and speak to someone directly. That way all issues can be discussed there and then.

If you have any further questions or need some more advise, you can call us on 0845 272 5400. Lines are open from 8am to 6pm, Monday to Friday. You can also email us at
client.service@cccs.co.uk.

Kind regards

Gurj
Correspondence Advisor




We are altering the way in which we handle your correspondence to ensure we safeguard your personal information at all times.

In order for us to do this we will be making some changes to the way in which we validate your identity.
The next time you contact us, we will require you to provide us with at least 2 pieces of information from the list below:

·         Client reference number
·         Postal address
·         Postcode
·         Telephone number
·         Email address

Please make sure you provide this information along with your full name on every communication you send to us. If not, we will prompt you for these details and this may delay your reply.


Thank you

The Correspondence Team






We are altering the way in which we handle your correspondence to ensure we safeguard your personal information at all times.


In order for us to do this we will be making some changes to the way in which we validate your identity.

The next time you contact us, we will require you to provide us with at least 2 pieces of information from the list below:


·         

Client reference number
·         

Postal address
·         

Postcode
·         

Telephone number
·         

Email address

Please make sure you provide this information along with your full name on every communication you send to us. If not, we will prompt you for these details and
this may delay your reply.


Thank you


The Correspondence Team









-----Original Message-----


















From: Erik ******* [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 20 September 2012 14:41
To: offers
Cc: Q&A
Subject: Your ref: ******7867/Fwd: CCCS

Hi,

I'm refering to your Final Notice-letter from 17/9, which I recieved today.

You there write: 'but we have not received a replyto our previous correspondence'.

But this isn't right, I've earlier written to you e-mails a lot of times offering a token-payment.

Is this the Candid Camera?

Your partner Capital One also did a practical joke like this, when they told me my signature wasn't mine last year.

Please stop with the monkey-business, and be serious.

I hope the CCCS can stop your funny bailiff-actions and lies.

Erik ****


---------- Forwarded message ----------
From: Q&A <contactus@cccs.co.uk>
Date: Mon, 20 Aug 2012 17:37:39 +0100
Subject: CCCS
To: Erik******** <eribsskog@gmail.com>

Good afternoon

Thank you for your email.

There isn't anything in the Consumer credit Act that states you must supply these details to a creditor. You can always provide them a copy of the budget and list of creditors that you have done through us.

Regardless of whether they accept the offer or not please continue to make the token payment.

Kind regards


Jonathan



 Follow us on Twitter
http://twitter.com/moneyaware

 Like us on Facebook
http://www.facebook.com/moneyaware

 Read the MoneyAware blog
http://moneyaware.co.uk/

P Please consider the environment before printing this e-mail.

________________________________


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 19 August 2012 20:59
To: Q&A
Cc: offers@wescot.co.uk
Subject: Problems with Wescot/Fwd: Update/Fwd: Wescot reference:
*******867 (Regarding Capital One-debt).


Hi,

I've told Wescot I'm unemployed and have offered them a £1 monthly token-payment untill I find new employment.

(Like I've offered my other creditors).

Wescot don't accept but wants me to fill out an income and expenditure-form.

I can't remember that you at CCCS have mentioned that I have to fill out a form like that, when I do budget-work.

It's like they go a bit to close, and this seems unecessary, to me.

What do you think at CCCS about this?

Does the law say that I have to fill out a form like that?

I attach the letter from Wescot.

Yours sincerely,

Erik *******


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Fri, Aug 10, 2012 at 10:35 PM
Subject: Update/Fwd: Wescot reference: *******867 (Regarding Capital One-debt).
To: offers@wescot.co.uk


Hi,

I got an income and expenditure-form, in the post, from you, earlier this week.

I don't understand the point in me filling out that form.

I've already told you that I'm on budget in co-operation, with the CCCS, and that I only can afford to pay a token-payment, (on £1), untill I find new employment.

So this is my offer.

I don't understand why you send me this form.

I think is unnessesary paper-work then.

None of my other creditors have sent me a form like that.

They have just accepted my token-payment-offer.

So I hope you can set up a direct debit-agreement, for £1 a month, for this debt.

Hope this is alright!

Best regards,

Erik *********


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sat, Jul 21, 2012 at 10:31 AM
Subject: Wescot reference: ******867 (Regarding Capital One-debt).
To: offers@wescot.co.uk


Hi,

I'm refering to your letter from 19/7, which I got in the post today.

I'm currently unemployed, and on a budget in co-operation, with CCCS.

My offer to you is the same as to my other creditors, and that is that I pay a one pound token-payment, each month, until I find new employment.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik ********


VISIT OUR WEBSITE AT http://www.cccs.co.uk/
---------------------------------------------------------------------
This email message is intended for the individual to whom it's addressed
and may contain information that is privileged and confidential. If you are
not the intended recipient, you are hereby notified that any use or dissemination
of this communication is strictly prohibited. If you have received this information
in error, please return it to us immediately and delete it from your computer.
The contents or opinions expressed within this email are not intended to
represent the views of CCCS unless specifically stated to be so.
This email is not guaranteed to be free from any computer viruses, although
it has been checked using the Trend Virus Suite. You should check this email
and any attachments for the presence of viruses before downloading any files.
Foundation for Credit Counselling, trading as Consumer Credit Counselling Service ("CCCS").
Registered Office: Wade House, Merrion Centre, Leeds, LS2 8NG. Registered in England
Company No 2757055. Registered Charity No. 1016630"












VISIT OUR WEBSITE AT

http://www.cccs.co.uk
---------------------------------------------------------------------This email message is intended for the individual to whom it's addressed
and may contain information that is privileged and confidential. If you are
not the intended recipient, you are hereby notified that any use or dissemination

of this communication is strictly prohibited. If you have received this information

in error, please return it to us immediately and delete it from your computer.



The contents or opinions expressed within this email are not intended to

represent the views of CCCS unless specifically stated to be so.


This email is not guaranteed to be free from any computer viruses, although

it has been checked using the Trend Virus Suite. You should check this email
and any attachments for the presence of viruses before downloading any files.


Foundation for Credit Counselling, trading as Consumer Credit Counselling Service ("CCCS").

Registered Office: Wade House, Merrion Centre, Leeds, LS2 8NG. Registered in England

Company No 2757055. Registered Charity No. 1016630"









Registered in Scotland No. SC84131, Registered Office: Kyleshill House, 1 Glencairn Street, Saltcoats, Ayrshire KA21 5JT

Please consider the environment before printing this email. Wescot, helping to make a difference

Confidentiality Notice. The information in this e-mail is confidential and for use by the addressee(s) only. If you are not the intended recipient (or responsible for delivery of the message to the intended recipient)
please notify us immediately (on 01482 590590 (UK) or +44 1482 590590 (international)) and delete this message from your computer: you may not copy or forward it, or use or disclose its contents to any other person.

As Internet communications are capable of data corruption, Wescot Credit Services Ltd does not accept any responsibility for changes made to this message after it was sent. Please note that Wescot Credit Services Ltd
does not accept any liability or responsibility for viruses and it is your responsibility to scan attachments (if any). Opinions and views expressed in this e-mail are those of the sender and may not reflect the opinions and views of Wescot Credit Services
Ltd.









wescot.jpg
374K







PS.

Her er vedlegget:

wescot

Mer om budsjett

wescot

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive